3. Haftam dı okuluma alışmıştım özlemiş olabilirim belki eskiyi ama artık eskiyi unutma vaktiydi duşünmüyeceğim acıyacak canım biliyorum bile bile alıştıracağım kendimi... Gece yarısına geliyordu saat 2:00 olmuştu uykum gelmişti ve dha fazla dayanamayıp yatım...
Sabah teyzem beni öperek uyandırdı hemen uyanıp rutin işleri yaptım koşarak odadan çıktım ve kahvaltı masasına oturdum nasıl acıkmıştm anlamadm öyle bi yedim kii eniştem gözünü benden alamadı sanırım depresyondan çıkmıştım. Teyzemi ve eniştemi öpüp hemen çıktım kulaklıklarımda taktm çok güzel bir gündü böyle bir günün mahvolmasını istemiyordum okulun kapısından girdim ilk gün tanıştığım kız koşarak yanıma geldi Adı sanırım Simaydı hoş kız güzel kızdı ama biraz kaşardı. Ama olsun tüm kaşarlar kötü olacak diye bişey yok yanii...
+selam naber?
+iyidir sima senden naber
+ayy çokk iyiyim bugün çok acayip şeyler olacak yeni birileri gelecekmiş isimleride mert ve burakmış offf çok heycanlıyım..+Boşa heycan yapıyosun sima hem neden yani heycan yapıyosun ki..
+Salak mısın kıızımmm onlar varya famee off pufff..
+canım sima ben sınıfa çıkıyorum gelmek istersen buyuzr gel..
+Tamam cemre tamam...
Sınıfa çıkar çıkmaz hemen sıraya oturduk ders başlayana kadar konuştuk ...Ders başladığında biz halen konuşuyorduk kapı çaldı ve içeriye iki daş girdi sima dirseğini böğrüme öyle bi soktu ki soluğum kesildi sanırım bunlar Burak ve Mert olacaktı . Sınıfa girdiler ve hoca tanışma fastı falan filan derken konuşma baya uzadı mert çok nazikti ama burak hiç değildi.. Kaba bir kişiliği olduğu belliydi ama neysee yaaa ... Görkem bana döndü ve dediki
+mert iyi birine benziyo dimi
Konuşmak için fırsat kolluyodu çocuk yaaa...
+evet mert senden bile kıbar bence ne dersin ?
Çocuğa lafı bir yerden sokucaktım ama dimi
+ aman cemre yaaa bişey demedim