Когато влязохме в на Taehyung стаята,започнахме да се целуваме.Легнахме на леглото и продължавахме да се целуваме, той започна да ме съблича,като оставяше по врата ми малки смучки. Taehyung си съблече блузата и му се видяха хубавите плочки,които нежно погалих с ръцете си. Аз бях останала само по бельо,а Taehyung по боксерки.Той легна върху мен и ме целуваше,прокара си езика в устата ми и аз моя също в неговата. Погледна ме като се усмихна,а аз през това време ни обърнах,той беше отдолу,а аз отгоре. Той достатъчно си поигра с мен,сега е време и аз малко да си поиграя с него. Целувах го,като започнах от врата надолу докато не стигнах до боксерките му. Погледнах го перверзно прехапвайки долната си устна. Легнах върху Taehyung и усещах надървеният му член там,където не знаех дали искам да го усещам.
-Сигурна ли си,че си готова да го направиш?-попита ме хващайки ме за дупето
-Незнам,но знам едно.
-И то е?
-Че искам да си само мой и на никоя друга. Обещаваш ли ми?
Незнам това как го измислих,но бях пияна и не знаех какви ги говорех.
-Имаш моята дума.-каза ми целувайки ме
Taehyung ме целуна още няколко пъти и заспахме,защото бяхме много изморени.
На сутринта:
Сутринта се събудих и главата много ме болеше и ми се повдигаше. Станах от леглото за да отида до тоалетната и забелязах,че бях само по бельо. Влязох в банята и повърнах. След малко Taehyung дойде при мен.
-Хей,добре ли си?
-Ами,и аз незнам.
-Ще ти донеса хапче.
-Не,недей ще се оправя. А,само да те питам ние... снощи... нещо?
-Ами май не,не си спомням много добре. Само си спомням,че всички много се напихме и ние с теб дойдохме в моята стая,започнахме да се целуваме и от там нататък нищо не помня.
-Да,ясно. Ам,може ли да се изкъпя в твоята баня?
-Да,разбира се.
Taehyung излезе от банята,пуснах си душа и усетих,че мириша на парфюма на Tae,може би наистина сме се еба**. След като се изкъпах увих се с една хавлия и излязох. Taehyung беше в стаята и се обличаше.
-Ако искаш... аз... ще дойда след като се облечеш?
-Не,не одеве и снощи бях полугол пред теб,а сега нямам просто една блуза. Спокойно.
YOU ARE READING
Три групи и две момичета (временно спряна)
RomanceДве момичета,които обожават KPOP и не са си помисляли,че може да им се случат такива неща.😯😊😇😈 Четете и ще разберете.😊😜💜