Bölüm 1

29 1 0
                                    

genç kız liseye yeni geçmişti. 3 yıl önce taşındığı şehirde olan hoşlandığı kişiden sonra kalbine uzun bir süre kimseyi almayacaktı. O kişi genç kız için en uzun aşkıydı. 

Genç kız için okulun ilk haftası çok normaldi. Her şey sakindi. Hayatı, okulu, evi yaşantısı. Aksiyon falan istemiyordu tam da istediği şeye zaten kavuşmuştu. Huzur ve sakinlik. 

Kız okula servis ile gidip geliyordu. Servisteki dokuzuncu sınıflar onun 7. ve 8. sınıftaki sınıf arkadaşlarıydı. Bazıları hariç tabii. Sonra genç kızın apartmanında 11. sınıflarda okuyan bir kız da servise binmeye başladı. Genç kız ilk ayı bitirirken gözüne biri çarptı. Okulunda ki bayrakçı. Her pazartesi ve cuma günü bayrağı o tutardı. Bir süre sonra genç kız kendini onu izlemekten alamazken buldu. Gözleri serviste sürekli arıyordu. 

Sabahları serviste uyurdu genç çocuk çoğunlukla. Genç kız ise onu izlerdi. Kız bu durumu önce arkadaşlarına söyledi. Bir süre sonra kız ve arkadaşları her teneffüs kantine gitmeye başladılar. Oğlanı her gördüklerinde arkadaşları kızı dürtükler ve kaş göz yaparlardı. Kız ise bu aşkın umutsuz vaka olduğunu biliyordu. Ama elinden bir şey gelmiyordu. Aşık olmuştu bir kere. Daha önce ki aşık oldum dediği kişilerde hiç böyle hissetmemişti. İşte o zamanlar anladı genç kız ondan öncekiler hoşlantıydı. Ama bu farklıydı. 

İlk ayın sonuna doğru okullarında gezi yapılacağı duyuruldu. Bu gezi 11 ve 12 ler içindi. Ankara-Eskişehir gezisi. Okulda onuncu sınıflardan çok talep olunca ikinci otobüs ayarlanmıştı. Boş koltukları ise dokuzuncu sınıflar dolduracaktı. Genç kız gitmeyi çok istedi. Çünkü hoşlandığı çocuğunda geleceğini öğrenmişti. Perşembe günü öğleden sonra bir topluluk gördü. Kız ve yanındaki arkadaşı birlikte oraya gittiler. Çocuk da oradaydı. Coğrafya öğretmenine adını yazdırıyordu. 

-Hocam ben annemle konuştum. Dedi ki eğer Ankaraya gidersen amcanlarda kalırsın. Hotelde kalmana gerek yok. 

Demişti çocuk. Bunu sadece hoca ve genç kız duymuştu. Genç kız bunları duyunca gülmeye başlamıştı. Çocukta kafasını kaldırıp kıza bakmıştı. İlk bakışmalarıydı bu. Sonra birlikte gülmeye başladıllar.

-Bu güzeldi.

dedi kız oğlana. 

-Biliyorum

dedi oğlan kıza.

Good NightWhere stories live. Discover now