Happy Birthday

7 1 3
                                    

Am mers acasă de la restaurant pentru ca știam ca o sa îmi facă o surpriza. Am ajuns acasă când am intrat nu era nici o surpriza. Eu eram dezamăgită pentru ca nu mia spus la mulți ani părinți mei . Am urcat pe scări sa merg în camera și nu era nimeni . Era ceva ciudat, eu mă mers în camera pentru ca eram supărată. Mam uitat pe telefon pana când aud soneria . Merg sa văd cine e . Când deschid ușa era Herry .El ma scos în oraș la un restaurant luxos . Când am intrat în restaurant toți au strigat : ''surpriza ''. Mam petrecut mult pana in următoarea zi cu toți prietenii mei . A știut mama pe cine sa cheme la ziua mea . Bine ... la ziua mea a mai fost și Herry băiatul pe care îl iubesc. Mama cu tata au aflat ce eu îl iubesc pe Herry și el pe mine . Când sa adus tortul eu cu Herry neam sarutat .

Dimineață mama trezit în pat lângă Herry într-un hotel de lux . Toată ziua neam petrecute acolo împreună.

A venit noaptea . Am făcut un dus și după mam pus în pat lângă Herry . Neam sărutat. Herry a adus o sticla de șampanie și am băut un pahar . După am făcut. .... eu gemea și el mă tot sărută pe gat . Am făcut. .... Pana dimineață. Bine neam protejat ,normal ca altfel ....... Neam trezit în următoarea zi goi . Eu mam trezit înaintea lui , dar .. lam lăsat sa doarmă. Am mers la baie am făcut un dus și după acea mam machiat .Când am intrat din nou în camera el era treaz .

-Bună dimineața iubi teai trezit
-Da
-Hai în lovind sa bem cafeaua .
-Ok

Am băut cafeaua și am mâncat micul dejun și după am mers acasă. El a venit cu mine pentru ca el va locui cu mine pentru ca părinți lui sunt în Belgia .

Așa ca doarme la mine de amu incolo . Am mers sus pe scări și nu era minuni acasă.

În mijlocul AnglieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum