Yedi

2.6K 189 76
                                    

jeonjeongguk
Ağlayışının sebebi aldatıldığını öğrenmek mi?

parkchaeyoung
Kes sesini.
Seni engelleyeceğim.

jeonjeongguk
Başka yerlerden de yazarım sıkıntı etme.

parkchaeyoung
Senin yüzünden oldu her şey!

jeonjeongguk
Seni aldatan ben değilim.
Sen sadece suçlayacağın biri arıyorsun.
Bu kişi ben olmak bile gururlandırıyor.
O derece seviyorum seni.

parkchaeyoung
Hala kendini düşünüyorsun, sevdiğini söylüyorsun.
Ben burada ağlıyorum, bencil.
Gelme yanıma.
Asla.

Jeongguk Chaeyoung'un yanına oturduğunda Chaeyoung " Git. " dedi boğuk sesiyle. Sabahtan beri ağlıyordu. Park Jimin onu aldatmıştı. Hem ona hem de Jeongguk'un haklı çıkmasına ağlıyordu.

Jeongguk derin bir nefes verip " Eğer gerçek anlamda yanında olmamı istemeseydin kalkıp giderdin, Rose. " dediğinde Chaeyoung gözyaşlarını silip ona baktı.

Jeongguk onun gözlerine bakmaya dayanamadı. Gözlerini kaçırdı. Eladan koyu olan gözleri içinde öyle bir yangına sebebiyet veriyordu ki günlerce yağmur yağsa o yangın sönmezdi. Aşkı kıvılcımken yangına çevrilmişti. Yıllardır sönmüyordu.

Chaeyoung bir şey demeden önüne döndüğünde Jeongguk onun saçlarına dokunmak istedi ama yapmadı. Yapamadı. O izin vermiyorsa ona bakmazdı bile. Gerçi sevmesini de istemiyordu ama bu elinde değildi.

" Akılsız biri olduğumu söylemeyecek misin? " dedi Chaeyoung.

" Sen akıllı bir kızsın, Rose. " dedi Jeongguk. Doğruydu. Rose zekiydi. Herkes onun düşündüğünü hemen aklına getiremezdi.

" Aldatıldım. " dedi Chaeyoung gözleri tekrar dolmaya başlarken. " Fark etmedim. "

Jeongguk zorlana zorlana " Aşktan gözün kör olmuş, Rose. " dedi. Aşık olduğu kişi kendisi olmadığı için bu cümle biraz koymuştu. Biraz değildi. Koymuştu.

Chaeyoung sarsılıp ağlamasına devam ettiğinde Jeongguk " Şuan sadece yağmur yağmasını dilerdim. " dedi. " Ağladığını kimse görmesin diye. "

Chaeyoung kafasını Jeongguk'un omzuna koyduğunda Jeongguk gözlerini yumdu. Kilitlenip kalmıştı. Sanki kıpırdarsa omzundaki melek uçup gidecek, Chaeyoung'u da götürecekmiş gibi hissediyordu.

Jeongguk'un sesi titrerken " Bugünlük izin ver. " dedi. " İzin ver saçını seveyim. "

Chaeyoung kafasını iki yana salladı. " Sevme. "

Jeongguk sustu. Bu kadar nefret edilmek istemiyordu ama sıkıntı değildi. Kafasını kendisinin omzuna koyması bile onun için yeterliydi.

Love Me | chaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin