Bună! Eu sunt Minsoo! Am 19 ani și sunt din Japonia dar m-am mutat acum 2 ani în Coreea de Sud... Mama este din Coreea iar tata din Japonia... De o săptămână m.am mutat din Busan în Seul pentru mai multe chestii cu facultatea... Mdea ceva neinteresant...Eu arat asa:
Azi m-am gândit sa ies pe afara chiar dacă e noapte eu vreau sa merg în club cu prietenii mei... M.am îmbrăcat cu ceva sexy și am plecat... Tot drumul ma simțeam urmărită de cineva dar nu vedeam pe nimeni în bezna aia de pe strada... Brusc simt o mana pe umăr și o mana la gura apui vad negru... Ma trezesc într-un loc întunecat, legată si cu scoci la gura...Jk: Mai, mai, mai prințesa sa trezit?
Minsoo: Cine esti?
Jk: Ce iti pasa?
Minsoo: Având în vedere ca tu mai adus aici vreau sa știu!
Jk: Ei bine... Nu vei știi cine sunt decât dacă te măriți cu mine!
Minsoo: CEEE??!
Jk: Oh hai... Crezi ca nu stiu cine ești? Crezi ca te-am răpit degeaba?
Minsoo: Nu mai înțeleg nimic...
Jk: Pai normal! Ești prea prostuta sa înțelegi...
Minsoo: prostuta sa ii zici lu mă-ta!
Jk: Hopa... Prințesooo! Cu cine crezi ca vorbești asa? Tu știi cine sunt eu?
Minsoo: Nu!
Jk: Eu sunt Jeon Jungkook... Capul mafiei Jeon și dacă vreau te pot omora și acum dar nu o fac pentru ca te vei mărită cu mine pentru a pune mana pe capul mafiei Kim din care faci parte... Doar ți-am zis ca știu cine ești domnișoară Kim Minsoo...
Minsoo: Vezi ce prost ești? Te-am făcut să-mi zici și planul și cine ești...
Jk: Deșteaptă... Imi place...
Minsoo: Lasă-mă sa plec!
Jk: Asta nu se va întâmpla... Imi aparții!
Minsoo: Nu sunt un lucru!
Jk: Ba ești! Și dacă nu stai cuminte voi trece la lucruri mai urate!
Minsoo: Cum ar fi? Vrei sa ma omori?
Jk: Oh nu...
Minsoo: Atunci?
Jk: Vrei sa îmi vizitezi patul?
Minsoo: Haaa? Viol?
Jk: Nu ma pune la încercare...stiu ca ești o fata puternica, antrenată pentru chestii de genu asa ca nu te voi scăpa din ochii...Apoi Jungkook pleca și ma lasă în întuneric...
Sper ca va plăcut