Eliza Gruphner .

13 1 0
                                    

A fost o data ca niciodata o prea frumoasa fata pe nume Eliza Gruphner,avea parul blond ca aurul si ochii albastri ca luciul apei . ERa energica asemenea unei atlete,inaltaa si foarte inteligenta.Locuia in Washington D.C impreuna cu mama sa pe nume Andreea,cu sora ei ,Ema si cu fratele ei geaman Mihai.Cei doi gemeni aveau 15 ani,dar inca le placea sa se joace ca doi copii mici in podul casei lor si faceau absolut totul impreuna.Ema avea 23 de ani,era casnica si nu facea absolut nimic in afara de a sta cu prietenii ei . Toti 4 duceau o viata destul de frumoasa pana cand a murit mama lor,iar Ema devenise sefa casei.Iata cum s-a intamplat totul:

   23 mai 1989 

 Eliza si Mihaei se trezesc de dimineata si se duc in bucatarie pentru a lua micul de jun. Ei vad ca mama lor nu se simtea prea bine.

Eliza&Mihai:-Buna dimineata!

Andreea:-Buna...v-am pregatit micul de jun.

    Copii se aseaza la masa.

Eliza:-Mama,ce ai?Esti asa de o saptamana..

Andreea:-Nu am nimic.Ce te-a apucat?

Mihai:-Eliza are dreptate.Toti stim ca nu te smti bine.

Eliza:-Hai la spital,sa-ti facem niste analize,sa vedem daca ai ceva sau nu ..

Andreea:-Ma voi duce cu Ema cand se trezeste.

Mihai & Eliza:-Promiti?

Andreea:-Promit.

   Cei doi s-au pregatit si au plecat la scoala.In a treia ora,Elizei ii suna telefonul si raspunde deoarece profesorul nu intrase inca in clasa.

Eliza:-Alo..

Ema:-Surioara,eu sunT! Sunt cu mama la spital si tocmai...a murit.

    Eliza ii inchise telefonul in nas si ii spuse si lui Mihai printre suspine.Ajunsi acasa o vad pe Ema care statea tolanita pe canapea si in casa era o dezordine totala.

Eliza:-Ema!Ce e cu dezordinea asta?Si nu trebuia sa fi la spural?

Ema:-Mai taci!Si apucate o data de curatenie.

Mihai:-Da' cine esti tu,da-i dai asemenea ordine Elizei?

Eliza:-Si in primul rand ce s-a intamplat cu mama?

Ema:-E incinerata.A fost ot..avea cancer.

Eliza:-Asta a avut si tata si tot cu tine a fost la spital!

    Eliza fuge cu lacrimi in ochi in pod,unde isi ia ursuletul ei de plus in brate si se uita in jur,observand un cufar pe care scria :"Dreams...and..dreams!Only DREAMS!" , in care isi aminteste ca a si-a pus povesti scrise de ea si de mama ei.Cand o deschide,ceva o trage inauntrul acesteia. Se trezeste si observa ca era pe o pajiste imensa ,iar  pe fundal se auzea melodia pe care i-o canta mama ei in fiecare seara.Eliza se ridica in picioare si incepe sa danseze pe acea melodie.Deodata o voce o intrerupe:

Vocea:-Te poti oprii putin?

     Aceasta se uita in jur si vede ca iese dintr-o turma de cai pegas si unicorni,un pegas de un alb stralucitor ce te orbea pe moment.

Pegasul:-Nu te speria,eu am vorbit.

Eliza:-cine esti?

Pegasul:-Ma numesc Yellblue,asta este Pajistea Ingerilor,deoarece toti caii pe care ii vezi aici de fapt sunt ingeri care au in grija si reprezinta cate un copilas,avand varsta coiplului respectiv.

Eliza:-Si tu al cui esti?

Yellblue:-Al tau.

Eliza:-De la ce vine numele tau?

YellBlue:-De la culoarea parului tau(yellow) si cea a ochilor (blue).

Eliza:-Calul fratelui meu care e?

YellBlue:-E cel care alearga un fluturas,are comportamentul fratelui tau,dar nu si mintea.

Eliza:-Si de ce nu ne ajutati?!

YellBlue:-De-asta esti aici.Eu te-am adus sa-ti raspund la orice intrebare.

Eliza:-Parintii mei cum au murit?

YellBlue:-Au fost otraviti de Ema pentru a devenii a sefa casei. Vorbeste cu fratele tau si dati-o afara din casa.Acum du-te,sa nu se sperie fratele tau.

Eliza:-Calul acela de ce e negru si legat?

YellBlue:- Pentru ca e al surorii tale,ea nu are asa inima buna si curata xa a ta si a lui Mihai.

Elzia:-Multumesc ca mi-ai raspuns la intrebari,ma duc sa vorbesc cu Mihai.

        Acasa il cauta pe fratele sau,dar nu dadea de el pe nicaieri,disparuse.Iar Ema venea dupa Eliza cu o privire plina de ura,aceasta fugand pe pajiste.

Eliza:-Yellblue!Ajutooor!

Yellblue:- *vine in cea mai mare viteza* ce s-a intamplat?

Eliza:-Fratele meu a disparut,iar Eliza vrea sa ma omoare,cred *reuseste sa zica suspinand*

 Yellblue:-Uite-o!

     Eliza se urca pe Yellblue,acesta luandu-si zborul.In timpul asta Eliza si-a eliberat calul,iar pajistea s-a intunecat,totul facandu-se cenusa si Ema s-a transformat intr-un dragon cu 10 capete.In mai putin de doua zile,dragonul isi construise un mare palat cu o temnita imensa si o armata din extraterestrii . In cele din urma a prins toti caii,inclusiv pe Yellblue si pe Eliza.14 zile au trecut,toti caii si Eliza nu au mai pus ceva in gura de zile intregi.Astazi au mai adus un baiat pe nume Gec Inghet,avea parul alb si tenul ,ochii albastrii,iar daca te atingeai de el ti se facea frig instant,inghetand orice vrea . Acesta tipa ca din gura de sarpe ca pe el nu-l poate tine nimeni inchis,ca o sa evadeze etc.Dar garzile i-au luat bastonul magic,dara de care nu putea face prea multe si l-au aruncat in celula Elizei. 

Gec:-Cum te cheama?

Eliza:-Eliza,am 15 ani.Tu?

Gec:-Manumesc Gec Inghet,tot 15 ani.Cum facem sa evadam?

Eliza:-Nu evadam.Nu avem cum.Nu avem destula energie..

Gec:- As putea sa te fac si pe tine ca mine,asa ti-ai revenii..dar,la naiba,imi trebuie bastonul.

Eliza:-Uite-l acolo..Nu poti sa-l atragi sau asa ceva?

      Gec a luat bastonul si a facut-o si pe Eliza ca pe el .Asa au reusit sa evadeze.Au facut multe investigatii si au aflat care era slabiciunea dragonului : trebuia sa-i infiga o sabie de argint in crestetul capului din mijloc.Cei doi si-au adunat puterile  si au facut o armata din roboti de gheata.Dupa care au pornit lupta,iar ei s-au dus sa se lupte cu dragonul.Lupta a durat 9 zile,iar in a 9 a noapte Eliza a alunecat si a scapat sabia in aer.In cele 5 secunde in care sabia zbura prin aer,toti se rugau sa pice in capul dragonului si chiar asa s-a intamplat.Atunci Ema se prefacu in cenusa cu tot cu palatul si garzile sale...dar pajistea a ramas la fel.Eliza isi stranse din nou fratele in brate.Si s-a asezat impreuna cu Gec si priveau in jur.

Elzia:-De ce?..

Gec:-Nu stiu..dar trebuie sa-ti spun ceva..

Elzia:-Ce?

Ggec:-*Amandoi se ridica in picioare*Te iubesc si vreau sa ramai si tu aici sa ne facem propria lume.Ramai?

Eliza:*Il lua in brate* Desigur!

   Atunci toata pajistea a inverzit din nou,iar copacii au inmugurit si toti erau fericiti.In urmatorii 10 ani ,Eliza si Gec si-au facut propriul lor orasel pe Pajistea Ingerilor.Au construit grajdiuri pentru toti caii,si-au facut o ferma imensa cu o gradina mare si frumoasa.Ei si cu MIhai aveau grija de toti caii impreuna cu niste zane micute care venisera in ajutor.

    Si-au trait fericiti pana la ananci batraneti pe Pajistea Ingerilor .

                                             SFARSIT!

Sper ca nu sunt greseli de scriere.Astept pareri ♥

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 10, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Pajistea ingerilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum