A girl named as Bela is a daughter of a popular business man and a boy named as Mahir is an employee of Bela's father..
Ek din Bela apny dad KY office jati hy aur wahan wo Mahir ko Dekh leti hy aur usky pyar mai dewaani hojati hy..wo sochti hy keun na me us Larky ko propose kardun aur wo to mujhy mana bhi nhi kary ga me hun hi etni hot..Bela Mahir KY cabin mai enter hoti hy aur pechy sy usky shoulder par tab karti hy Mahir pechy dekhta hy..
Mahir:G ap kon?
Bela: tum mujhy nhi jaanty?
Mahir:nhi kaun hain ap?
Bela:(Apna hand Mahir ki taraf barhati hy) hello I am Bela Sharma..your's boss daughter..
Mahir:(Apni seat sy uthta hy)oh sorry mam please sit here..Bela uski seat par Beth jati hy..wo usky cabin KY bahar sy uska name parh leti hy phir wo Mahir ko uski shirt sy pakar kar Apni taraf khencti hy..(Bela wears a short shirt revealing her half of cleavage and her waist and shorts upto her thighs)
Bela:Mr Mahir I am in love with you..will you be my boy friend?
Mahir:what?
Mahir's thought (ye hy to bohat hot and sexy larki magar ye Mery boss ki beti hy aur agar ye sab unhy Pata chal gya to mujhy job sy to nikalain gy upar sy meri haddi pasli ek kardain)
Please ap yahan sy chali jain mai ye proposal accept nhi kar Sakta..
Bela: what tumny mera proposal rejected kia? OK so me ek aur dafa puch rahi hun will you be my boyfriend?
Mahir: no...no..no sun lia apny now leave..
Bela gussy mai Mahir ko Dhaka deti hy aur uth kar chali jati hy..Bela bohat hi ziddi larki hoti hy wo apny MA baap ki ek hi eklauti beti hoti hy eslye wo jo chahti hy wo manwa KY hi rehti hy..so wait for the next part..
YOU ARE READING
Seducing kidnapper ✔Completed✔
RomanceIt is a two part story🔥 Highest rank: 2nd in Mahir's hashtag♥