Miután csekkoltam a netet, felmentem a szobámba hogy felöltözzek.
Ezt vettem fel:A sminkem egyszerű volt de nagyszerű:
Amikor elkészültem, lementem a konyhába, felvettem az uzsimat és elindultam suliba.
Mivel a gimi kicsit messze van, villamossal szoktam menni. Így elindultam a villamos megállóhoz, amikor csörgött a telefonom.
A kijelzőn Lizi képe jelent meg. Lizi a legjobb barátnőm, már úgy tíz éve.
-Igen?- szóltam bele.
-Halló! Panni!
-Szia Lizi, mizu?
-Szia! Figyu, azt akartam kérdezni hogy el tudnál e ugrani hozzánk, mert ugye tudod, kicsit elaludtam, és azon gondolkodtam, hogy nagyon jó lenne ha ketten késnénk el.
-Ahha. Így már értem. De miért akarod hogy ketten késsünk?- kérdeztem összehúzva a szemem, amolyan "miben sántikálsz?" stílusban.
-Mert akkor bűntársak lehetünk.- válaszolta, és ezer százalék, hogy vigyorgott.
Én tudtam, túl jól ismerem.
-Rendben, most az egyszer leszek a bűntársad. Egy perc és ott vagyok.- sóhajtottam.
-Úúú, köszi!! A kapuban várlak.- mondta, és mar ki is nyomta.
Hitetlenkedve felröhögtem, miközben elindultam Liziékhez.
Amikor odaértem, Lizi idegesen toporzékolva állt a kapuban, és amikor meglátott, odarohant hozzám.
-Panni! Végre hogy itt vagy! Menjünk!- ragadta meg a karomat, és rohanni kezdett a villamos irányába. Hát ez őrült.
-Jó, jó, várj!- lassítottam le, és lassabban kezdtem el sétálni, magammal húzva őrült barátnőmet....
Amikor leszálltunk a villamosról a suli felé vettük az irányt. Miközben gyalogoltunk, mindenféléről beszélgettünk, merthogy első nap rengetek megbeszélni valónk volt. Így észre sem vettük amikor odaértünk a gimihez.
Az aulában nem volt senki(természetesen, merthogy már öt perce becsengettek), úgyhogy gyors léptekkel siettünk a teremhez. Amikor az ajtó elé értünk, nem bírtuk eldönteni hogy ki kopog be, úgyhogy végül én tettem meg. Ahogy beléptünk a terembe, mindenki felénk fordult, Kovács úr pedig ( az osztályfőnökünk) mérgesen meredt, hol rám, hol meg Lizire.
-Panna, Liza, mégis hogy képzelitek, hogy első reggel nyolc perc késéssel jelentkeztek?!- üvöltötte le a fejünket, mi Lizivel pedig lehajtott fejjel áldogálltunk az ajtóban (még mindig).
BINABASA MO ANG
Egy Új Kezdet
RomancePanni, egy 17 éves tini a mindennapi életét éli, amikor egyszer csak a suliban meglátja Őt. Egy jóképű srác sétál be az ajtón, és onnantól kezdve Panni élete megváltozik. Minden értelemben.