Mielőtt lent rátérnék az eheti beosztásra, kis emlékeztető, hogy mi is lesz a feladat. Légyszi olvassátok végig, mert fontos!
- Minden héten a kijelölt két partnered könyvéből el kell olvasnod 3-3 fejezet.
- Minden olvasott fejezet végén írnod kell kommentbe egy építő kritikát, véleményt! A "nagyon jó volt" színvonal nem elég! Szeretnénk ha kitértek a helyesírásra, a cselekmény és karakterek fejlődésére, tempóra, bármire, ami tetszik, vagy javítanátok. Olyan kritikát hagyjatok magatok után, ami ezt is szívesen látnátok a saját munkálatok alatt!
Kis segítség a kommenteléshez:
Milyen a helyesírás? Ha van hiba, milyen jellegű? Milyen a cselekmény? Hogyan halad? Ha gyors/lassú mitől? Mit hiányolsz/tetszett?
Milyenek a szereplők? Szimpatikusak? Mennyire kidolgozottak? Van saját személyiségük, vagy mind egyformák? Milyenek a leírások? Van belőle elég? A párbeszédek realisztikusak?
Ez csak egy rövid segítség annak, aki nem tudja, mit írjon, ennél nyilván nem lehet mélyebb és összetettebb kritikát írni! 😊- Ezeket a kommenteket kérlek, kezdjétek #wpkonyvklub hashtaggel, ez nekem adminnak segítség megtalálni az általatok írt kritikát. (És/vagy tag-elhettek, az is megfelel)
- Értékeléseitekben kifejezhetítek, ha valami nem tetszik, de kérlek, ezt udvariasan tegyétek! Ne káromkodjatok, vagy hagyjatok sértő megjegyzéseket, hiszen mindenki szívét-lelkét beleteszi abba amit ír.
- Ha készen vagy mindkét partnered könyvével, nincs más dolgod, mint az aktuális heti fejezetben kommentelni a neved mellé, hogy "kész"! Ha az admin ezt látja, és ellenőrizte, válaszol majd rá, így jelezve, hogy látta és elfogadta.
- Ha úgy érzed, hogy kicsúszol az egy hétből, kell még pár nap, megoldható. De csak akkor ha időben jelzítek az adminnak!
- A heti kör mindig vasárnap este 9: 00-kor zárul. Ezután nem tudunk már kész értékeléseket fogadni.
- Ha valaki nem teljesíti a heti feladatot, és nem kért hosszabbítást, egy X-et kap. Két X után kizárás jár. Sajnálom, ez csak így fer azokkal szemben, akik dolgoztak a héten.
Ha bármi kérdés maradt bennetek írjatok az adminnak. 🙂
Heti beosztás:
1. csoport:
Melina_95 - Türelemjáték
Jujuka1 - A Barátnők
Outlaaw - Csak színház2. csoport:
LenaLon6 - Az elátkozott sakktábla
RepaLuca - Az illúzió
Kamilla741 - Félig vadász és félig farkas?3. csoport:
ladyjolt - Szike és Kalapács I. - Béta
LyahFayew - Te'nairi Chronicles
Lucylillaa - (válaszatok 3 novellát)
Érzések kavalkádja
A lány, aki egybe olvadt az esővel
Életszikra
A napraforgók szomorúsága
A vérvörös esernyő fájdalma
Napsugár a fényévek között
The name of life4. csoport: (novellából is))
StellaSzevernyi - Visszatérők
_Aquila_ - Cserediák olaszosan
Tia_Marsh Akvamarin5. csoport:
R-Franciska - Vágyálom
Kentaura - 2 novella:
a nevem R.I.T.A
Az álmok ura
Vakszerencse (7000 szó(annak aki már olvasta az előző kettőt))
holdszivarvany - A Lány, aki sosem beszélt6. csoport:
TurulKagan - Vér és Becsület - Az őrület lángja
Zoe__Zs - Kiválasztottak - Kezdetek
sisaflora10 - Farkasok közöttAki nem lássa a nevét, az annak az oka, hogy az előző heti se lett befejezve, vagy nem szólt, hogy él-e.
Vasárnap este 9-kor zárom
Üdvözlettel: Endor99 :)
YOU ARE READING
Magyar Wattpad Könyvklub 2.0
RandomSziasztok! Ez a könyv a "Magyar Wattpad Könyvklub" @Cs3ng3 által vezetett könyv folytatása. Ezt a könyvet azoknak ajánljuk akik szeretnének fejlődni az írásban. Jó szórakozást kívánok mindenkinek aki idetévedt, vagy folytassa az eddigi munkáit! A...