Začneme náš příběh u nejstaršího bratra. Max je nejsilnější bytost co kdy žila, akorát že se musí vše naučit a prožil si toho tolik že se musí naučit kontrolovat temnotu v sobě, Max má v sobě Vládce Draků, Vládce Démonů, Vládce Světla a Temnoty. Max je i Vládce všeho, lehce řečeno vládne všemu co nás napadne, ale Max se nikdy jako vládce nebral ani nechce být, ne kvůli tomu že by si nevěřil nebo že by byl špatný vládce, ale chce být lepší člověkem a chce být se svojí rodinnou a přáteli, hlavně se chce zbavit pocitu který ho mění na temnou stranu a ovládnout svojí magi, Max je totiž jediný že všech který trpí velkým množstvím energie a jeho tělo to nezvládá, proto prošel mnoha experimenty a různými pokusy a tréninky aby tímhle už netrpěl, ale je hodně věcí které mu v tom brání, protože se Maxe chce hodně lidí zbavit kvůli tomu jak je mocný, proto Max cestuje různými časy aby pomohl jiným lidem jak je to jde, nechce aby Zlí " Tak jim říkám já v příběhu„ ovládli svět a využívaly lidi jako otroky, Max ví co všechno by s nimi dělaly, proto tomu chce zabránit, Max potkává hodně lidí při cestách takže má mnoho přátel na které se může spolehnout, ale i potkává mnoho nepřátel, Max většinou se snaží zvládnout všechno sám aby tím své přátele nezatěžoval, ale někdy i on potřebuje pomoct. " Momentálně jsem se dostal do příběhu tak že Max netrpí nemocí skrz Magie, protože šel do budoucnosti i když nechtěně a tam něco udělal ale když se vrátil tak byl silnější což tak být nemělo, ale Max toho nelituje tolik protože muže o to více bránit svojí rodinu před nepřáteli ( Jojo nebudu vám říkat o příběhu více protože bych chtěl začít zase psát příběh).
Charakteristika Maxe: Max se nejvíce pozná díky červené barvě, proč?? Max má červený vlasy a oči, protože Maxova hlavní barva je červená což každý ze synů má vlastní barvu.
Schopnosti (Ještě to není úplné u nikoho protože je toho hodně co musí udělat): Síla: 900 000 Magie: 900 000 Inteligence: 900 000 ( Maximum co se může mít je 1 000 000).
Zbraně: ( Každý má hlavní styl s čím bojuje) Max dokáže použít vše ale nejvíce používá jednoruční meč a ruku jako štít díky Dračím Šupinám.
Osobnost a Vzhled: Max je vysoký svalnatější kluk (Výška: 195 cm) Max je dobrý který se snaží zachránit svět, je moudrý, silný, statečný, blázen, ale vždycky je tady pro přátelé, Max je jako skoro každý u nich nesmrtelný ale naposledy slavil narozky když mu bylo 25 let, má jednu dceru což její mamka je mrtvá takže se Max staral o ní do ted sám " Ale to se nedozvíte tady proč :D„
Děkuji že jste si tohle přečetli pokud máte otázky tak se klidně ptejte :)
- JirkaDragneel