úvod

33 0 0
                                    

Volám sa Diamond Horan a poviem vám svoj príbeh.

Mám 17 rokov, no vlastne o týždeň 18. Som štíhle, vysoké, hnedovlasé dievča s nezvyčajným životom. Žijem v detskom domove, preto sa vlastne teším na moje 18 narodeniny. Môžem odtiaľ odísť, konečne. Asi sa teraz pýtate prečo som v detskom domove a kde ma rodinu? Mama s otcom zomreli a môj brat, môj brat zmizol, rozdelili nás do rozličných detských domovov. Viem iba toľko že si ho adoptovali viac o ňom bohužiaľ neviem. Ale teraz prejdime na môj príbeh.

Mala som 8 rokov. Išli sme s mojimi rodičmi prekvapiť brata do tábora. Cestou autom si spievame,smejeme sa. Otec ide pomalšie pretože prší a nechce aby sme dostali šmyk. Mama s otcom si ešte stále spievajú keď ja vidím ako sa na nás rúti kamión ktorý dostal šmyk.

Oci pozor!“ zakričala som naňho s plných pľúc.

Otec prudko zatočil volantom ale bolo neskoro, kamión do nás narazil a odhodil nás do stromu. Tá bolesť sa nedala popísať. Nevedela som čo sa deje iba som započula mamin hlas.

S ockom vás ľúbime. Buďte silný.“ a potom už len ticho a tma.

Mňa previezol vrtuľník do najbližšej nemocnice. Nebola som na tom vôbec dobre. 2 krát mi zlyhalo srdce ale vždy ma dostali naspäť. Bola som v umelom spánku 3 mesiace. Doktori povedali že keď sa preberiem nebudem vedieť chodiť,rozprávať,hýbať sa proste nič. Keď som sa prebrala bolo okolo mňa veľa doktorov ale nikde som nevidela rodičov. Začala som kričať na mamu a otca, doktori na mňa pozerali ako na zázrak mysleli si že sa nebudem hýbať,rozprávať ale opak je pravdou. Keď mi oznámili že rodičia zomreli na mieste myslela som si že to je len zlý sen. Neviete si predstaviť aké to je pre 8 ročné dieťa. Chcela som pri sebe mamu ktorá by mi spievala, otca ktorý ma učil hrať na hudobných nástrojoch. Chcela som naspäť moju rodinu. Môjho brata Nialla dali do decáku. Chcela som vidieť aspoň jeho ale nemohla som. Po mesiaci ma dali tiež do decáku ale Niall tam nebol. On bol v inom decáku čo ma mrzelo. Raz za mesiac ma vychovávateľky brali na cintorín aby som mohla byť aspoň tak s rodičmi. Keď som mala 10 prišiel do detského domova za mnou. Nemali sme príbuzných ta mi došlo že si ma chce niekto adoptovať. Nový otec, nová rodina. V tedy sa začalo len peklo. Peklo menom Jason McCan....

Kto je Jason McCann? Čo čaká Diamond?

 

Takže ahojte :)

rozhodla som sa začať písať nový príbeh. Bude to o One Direction. Tento príbeh sa mi sníval tak som sa rozhodla ten sen napísať. Bolo to čudné a živé tak som zvedavá či sa vám to bude páčiť :) teda dúfam :) a áno mám dosť čudné sny :DD

KOMENTUJTE aby som vedela či v tom mám pokračovať :)))

Girl With Sad PastWhere stories live. Discover now