5.nodaļas Turpinājums

30 4 0
                                    

Sapirkusi visu nepieciešamo laiks bija vēl daudz 1 h 30 min un es iedomājos ka varētu aiziet uz apģērbu veikalu nopirkt dažas apģērbu gabalus bet kāds mani apstādināja.
Jm: Uz kurieni tagad Princess?
Es: Mums vēl daudz laika lai tiktos parkā mēs varētu iet uz kādu apģērba veikalu jaunas drēbes nopirkt.
Jm: Laba ideja es ar tiko to pašu iedomājos.
Jm:Ejam.
Es: Ejam.

Ejot sāku domāt kāpēc Jimin mani pēdējā laikā sauc mani par Princesi........ vai es viņam patīku? Vai arī man viņš patīk? Koooo? Kāds murgs Rozālij par ko tu domā???!!!
Un pēkšņi manas domas izjauca Jimin.
Esam klāt pagāja laiks sapērkot drēbes un atlika tikai 30 min un bija jau jāiet uz parku ejot tikuši pie skaista objekta Jimin mani apstādināja un teica:
Jm: Rozālij man tev kas jāsaka.
Es: kas?
Jm: lieta tāda kad es esmu tevi iemīlējies un nespēju vairs to noturēt savas domas.
Jm: Rozālij es tevi mīlu bet vai tev ir kādas jūtas pret mani??!!
Es: Amm jimin ja godīgi es no tevis negaidīju šo brīdi taču man ir jūtas pret tevi jau nopaša sākuma kad mēs tikāmies un iepazināmies tāpēc es varētu teikt jimin ka es tevi mīlu!!

Pasakot šos vārdus viņš mani noskūpstīja ar savām maigajām lūpām tas bija maigs skūpsts pēc brīža paskatījāmies viens uz otru un devāmies sadevušies uz parku pie pārējiem zēniem tieši parkā.
Zēni sāka skatīties uz mums un uz mūsu rokām.

V: opā paskat kāds jau atradis princesi!

Un visi sāka smieties........

V: tā pēkšņi un gatavs tad sanāk tā kā jūs esat kopā??
Jm: jup tu pareizi saprati.
Es: labi pietiks runāt par mums varbūt sākam ķerties pie darba.
Jh:jā tev ir taisnība ejam uz mašīnu braukt mājās es esmu izsalcis kā vilks.

Tad mēs visi arī devāmies uz mašīnu salikām produktus pagažnieka....... Tikuši mājās sākam gatavot ēst mana šodienas recepte ir picas tūlīt sāku darīt darbu paskatījos uz kreiso pusi redzot kā jimin ļoti kārtīgi un centīgi mēģina kaut ko gatavot protams tas nebija pareizi noteikumos tā nebija ka varēja palīdzēt izdomāt jo par to būtu sods bet cerams tas traks nebūs.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Es un btsWhere stories live. Discover now