Hayranlığım

78 2 3
                                    

                   İlk aşkım ona ne zaman doğdu hatırlamıyorum ama iyiki de ona aşık oldum.Bu bir sevgili hikayesi ben kızım ama karşımdaki bir erkek değil.Lezbiyen olmadığım için bir sevgili hikayesi değil dedim.Benim aşkım JENNIFER LOPEZ . Ona On The Floor'dan önce aşık oldum. O andan itibaren hayatımın her gününde,her saatinde ,her dakikasında,her saniyesinde. Abartmıyorum gerçektende böyle ona olan hayranlığım hiçbir filmde konu olan hayranlıklar kadar 'basit' değil. Tabii ki böyle üstün mağrifeti olan bir kadının hayranı tek ben değilim,o herkese hitap eden bir insan olduğu için o bir ICON. Ona nasıl anti olabilirler anlamıyorum doğrusu! Ne kötülüğünü yada sevdikleri sanatçılara ne kötülüğünü gördüler... Ama ben biliyorum ki bu çekememekten doğan bir antilik :) Herkesin Idol'u JENNIFER LOPEZ gibi başarılı değil!!! Eve flopluk dönemi olmuş olabilir ama bu dönemde bile ICON ödülü aldı dimi? Ödülü geçtim 'flopluk' lakabı olması için insanın bir kere bile Kraliçe (çok başarılı) görülmesi lazım ki yüksekten düşebilsin dimi ya? Bazı JLOVER'larda var beni zıvanadan çıkartan... Onlardan bahsetmeyi düşünmüyorum en azından şimdilik. Ama bana onlarında diğerlerininde söylediği şey genelde JENNIFER LOPEZ'in kısaltamsı olan J.LO / J-LO / JLO yazilarını neden büyük harflerle yazdığımı sorarlar ve bu seni komik gösteriyorlar derler... Çünkü JLO'nunda kendi ile ilgili bir şey olunca yazıJLo yazar yani O harfini küçük yazar diğerleri de işte büyük yazmak çok abest bla bla bla yazıyor.. Onlara cevabım şu siz JENNIFER LOPEZ yazarken Jennifer Lopez yazdığınız için sadece J ve L harflerini büyük yazıyorsunuz ben ise her zaman JENNIFER LOPEZ yazdığım için O harfinide büyük yazıyorum. Amacıma da ulaştım şu anda dünyanın heryerinde en azkişi JENNIFER LOPEZ yazarken JLO yazıyor. Tüm JLOVER'lar beni tanıyor hepsi olmasa en çok tanınan olduğuma eminim.Doğru JLOVER tanıyor ama JLO tanımıyor onu ne yapacağımı bilmiyorum,gerçekten bilmiyorum ve beni bir kez fark etmesi için Allah'a hergün ağlayarak dua ediyorum.Sizde dua edin beni fark etsin.

(Birdahaki bölümde günlük yaşamımdan bahsedeceğim)

My LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin