Ceren Akyıldız: 17 yaşında, kahverengi saçlı ve kahverengi gözlüdür. Bilkent Yatılı kolejinde okuyor. Hırslı , sinirli ve inatçı bir yapısı vardır. Futbolda çok iyidir. Ve ayrıca güzel bir fiziğe sahiptir. Ailesini pek takmayan biridir.
Deniz Yolagel: 17 yaşında kızıl saçlı yeşil gözlüdür. Bilkent yatılı kolejınde okuyor. Canayakın, espiri yapmayı seven biridir. Ayrıca soğukkanlı ve acımasızdır. Annesinin ölümü onu,çok etkilemiştir . Sesi güzeldir ve gitar çalıyor. Ve voleybol oynuyor. Genelde ona "Kızıl" derler.
Derin Su: Kahverengi - sarı arası saçları , yeşil gözleri vardır. 17 yaşında Bilkent Yatılı Kolejinde okuyor. Kendisiyle dalga geçilmekten hoşlanmaz. Duygularını dışa yansıtmaz. Elektro gitar çalıyor. Ailesine pek bağlı değildir. Makyaj yapmayı sevmeyen çılgınlık ve olgunluk arasında fiziği güzel olan bir kızdır.
Ece Sarmaşık: Kahverengi saçlı, kahverengi gözlü sıradan bir kızdır. Bilkent Yatılı Kolejınde okuyor.Kitap okumayı sever ve soğuk espirilerinden geçilmez.
Eylül Güvenoğlu: 17 yasında mavi gözünde sarı -kahverengi saclı resim yeteneği olan ailesini umursamayan akustik gitar calan güzel fizikli bagminton oynayan bir kızdır.
Esila Devir: 17 yasında kumral ve sarıya karısık saçları vardır. Ders calışmayan ve dersi kaynatmakta üstüne olmayan biridir. 7 yaşından beri tenis oynuyor. Ailesi umrunda değildir. Piano çalıyor.
Bilkent Yatılı Kolejinde okuyor.
Ulaş Güven: 18 yaşında fakat bir sene sınıfta kaldık. Soğuk, yakısıklı ve müzikle alakası olan biridir . Metale bayılır .Olgundur ama eğlenmeyide bilir. Sahiplenici bir yapısı vardır.
Demir Sezer: 17 yaşında Bilkent Yatılı Kolejinde okuyor. Kardeşine çok önem veriyor. Ailesini kaybetmiş. Ve basketbola bayılıyor. Mizahi anlayışı ve keskin seksi bakışlarıyla genelde kızları kolay avlar.
Ege Andaç: 17 yasında komik sürekli gülen ağır sakaları olan biraz fesat yakısıklı ve Denizle yakın kankadır. Bilkent Yatılı Kolejinde okuyor. Annesi yabancı olduğu için almancası iyidir.
Buğra Çağıran: Sevimli sessiz, güvenilir. Futbolu seven. Derin 'le iyi anlaşan. 17 yasında Bilkent Yatılı Kolejinde okuyan yabancı dizi izlemeyi seven ve yakısınlık biridir.
Rüzgar Gönç: Zeki, futbol oynayan kollarında dövmeleri olan yasıklı biridir. 17 yasında. Bilkent Yatılı Kolejinde okuyor. Kendini ifade etmek için bazen resimler yapar ve oldukca da yeteneklidir.
Kaan Açıkgeçen: 17 yaşında Bilkent Yatılı Kolejinde okuyor. Araba hastası, rap muzik dinleyen , yakışıklı ve kaslı vücudu vardır.
MERHABA ARKADAŞLAR YENİ BİR HİKAYEYE BAŞLUYORUZ . GRUP OLARAK YAZIYORUZ. İLK ÖNCE KARAKTER TANITIMI YAPTIK. UMUYORUM Kİ SİZİN VOTE VE YORUMLARINIZLA İLERLEYECEĞİZ. FİKİRLERE AÇIGIZ. .