🌈because I'm the princess🌈Aera park - √
Shin seorin - √
Cha soyoung - √
Han jihee - √
Han lyssa - √
Kim woobyeol - √🌈🌈❌🥀
READY??•
•
•
•
•
"(Perg!) Ti-tidak...oppa!!!!"
"Ka--kamu pergi sekarang!"
"ARG!!!!"
"tuan puteri!!!!! Tuan puteri tak apa-apa ke!?" Lily membangun aera yang menjerit tiba-tiba.
Air mata aera mengalir dengan deras dan dia memeluk lututnya tanpa pedulikan Lily yang sangat risau disebelahnya.
"Rean, appa nak jumpa dengan kamu" kata abang aera yang berjalan ke arahnya. Dia memegang bahu aera dan lap air mata aera yang mengalir deras. Aera menangis lagi sebab nampak muka eunsang yang mirip sedikit dengan muka abangnya eunhwa yang telah meninggal.
Lily pun menemani aera ke dalam bilik mandi, mata aera bengkak disebabkan itu.
Aera bersiap dan memakai pakaian sehariannya di istana dan berjumpa ayahnya.
Ayah aera pun terkejut dengan kebengkakan mata aera dan segera mendekatinya dan memeluknya.
"Dahlah sayang, tak perlu ingat masa lalu yer, biarlah oppa kamu pergi dengan aman okay?" Kata ayah aera dan aera angguk tanda setuju dan memeluk erat kembali ayahnya.
"Mana omma?" Tanya aera dan ayahnya melihat seseorang di belakang dan betul itu adalah ibunya, Clara park.
Clara datang dan memeluk anaknya dan senyum menahan rasa yang dirasakan anak bongsunya.
"Takpe ya sayang, omma, appa dan eunsang akan ada selalu untuk kamu" omma aera pun mendudukkan aera di bangku.
"Omma dan appa nak sekolah kan kamu kat sekolah diraja, hanya puteri dan putera saja bersekolah disana" kata omma dan aera terkejut dan hanya diam.
"Hanya sekali ini, mana tau kamu boleh dapat hilangkan masa lalu kamu tentang abang kamu eunhwa kan?" Kata appanya lagi.
"Kami dah daftarkan kamu ke sekolah tu, kamu dah boleh bersekolah disana mulai hari ni. Sekolah tu asrama jadi semua baju kamu , omma dah sediakan semua disana, omma dan appa tak boleh jaga kamu sebab kami sibuk sangat dan abang kamu eunsang pun ada perbincangan putera akhir bulan ni dan mungkin sangat sibuk sampai tak boleh jaga kamu, kamu faham kan sayang?" Kata omma aera panjang dan cuba memahami kondisi suaminya dan dia sebagai raja dan permaisuri di England.
YOU ARE READING
Prince'ss | AF • CLOSED
Fanfiction"because you the real princess" "awak kena bersekolah di Prince'ss academy starz" 7/7 applier🌈 openn💦 closed❌