Profu' dobitoc

287 8 9
                                    

Oare cum e să salvezi sute de vieți cu zâmbetul pe buze ? Să spui "Sunt aici!" și să salvezi pe cel la nevoie? Oare cum e să fi EROU?

Erou pe naiba... Am cel mai oribil quirk...

"Aiko-san !"

Ugh...Iar m-am pierdut în gânduri.. Oare ce mai vrea și ăsta?!

"Te rog frumos să repeți ce am spus eu"

To be honest, nici măcar nu are rost să fiu atentă la ora lui... Tot ce face este să se bâlbâie și să ne citească cu accentul tipic englez. Degeaba stă în față și ne citește porcării! Mai bine ne-ar învăța cum să pronunțăm bine cuvintele!


Toți colegii se holbau la mine .

"I am a..."

"Niciodată nu ești atentă! Ești o rușine pentru clasa aceasta! De ce nu poți să fii ca și -"

Nici nu termină propoziția și intervine Bakugo.

"Oi , bătrân nenorocit! Poți să nu mai urli ca dementu'?! Încerc să dorm.." mormăia el.

Profesorul nu mai avea cuvinte. Era șocat de obrăznicia lui Bakugo.


"Da , tu ! Ce te holbezi așa?! Și ce ai cu ea?! Baka!" Se răstește Bakugo.


"Bakugo calmea-"~Aiko

"NIMENI NU TE-A ÎNTREBAT NIMIC!" Urlă el.

Să fiu sinceră , Bakugo este destul de înspăimântător când este nervos...Am crezut că vrea să îl omoare pe domnul Kuroshima , profesorul nostru de engleză.

"Ieșiți afară" zice profesorul pe un ton calm .

"BAKAAAA!" ~ Bakugou

Îl iau de guler pe Bakugo și îl trag afară.

"SHINEEEEE!!!!!!" ~Bakugo

Bakugo, deși este unul dintre cei mai buni elevi la învățătură , este și problematicul școlii. Anul trecut , s-a bătut cu colegul nostru de clasă , Izuku , pe terenul de antrenament. Ei doi au fost pedepsiți de către domnul Aizawa , dirigintele nostru , la o săptămână de făcut curățenie în cămin. Norocul lor , dacă nu era All might , eroul numărul 1 și profesor la U.A. , puteau fi exmatriculați.

"Baka..." zic eu încet

"OI, NU E VINA MEA CĂ E UN IDIOT, DA?! ȘI POATE CĂ DACĂ ERAI ATENTĂ LA ORĂ PUTEAM SĂ DORM LINIȘTIT!"

"Mhm..." zic eu pe un ton ignorant

"OI! NU MĂ IGNORA! BAKAAA!

După vreo 3 minute de awkward silence

"Cum te cheamă...?"zice bakugo pe un ton calm

"Cu-i pasă..."


Nu era ceva normal pentru mine ca o persoană să mă întrebe cum mă cheamă.. Nu prea am prieteni...O am numai pe Kira-chan , unica mea prietenă...

"Oi , te-am întrebat cum te cheamă!" Se răstește Bakugo la mine

"Oi , te-am întrebat cum te cheamă bla bla bla "

Mă ia de încheietura mâinii. Mă durea pentru că el era destul de puternic..

"Doamne ,ce piticanie enervantă..."

Când am auzit cuvântul "piticanie" am crezut că îl omor. Îmi venea să-l înjunghii ! Să îl spânzur! Să îl dau la tigrii flămânzi! Oi fi eu mică dar sunt în stare să omor o persoană!


Am 163 de centimetri , da , sunt pitică iar Bakugo e cu 12 centimetri mai înalt decât mine.

"CUM ÎNDRĂZNEȘTI?!" urlu eu la el



"Hm?"



I-am dat un pumn în burtă cu toată forța mea !

"Pffffffft" începe el să râdă și mă ia pe sus.

"Oi! Lasă-mă jos!! Vrei să mori?! Urlu eu în urechea lui în timp ce îl trag de păr"


"Owww ! Pentru asta chiar că nu te mai las jos baaaakaaaa!"

"LASĂ-MĂĂĂĂĂĂĂ JOSSSSSSS!!!"



"Baaaaaaakaaaaa!"



"Ce faceți voi aici? Nu ar trebuii să fiți la ore?Tinere Bakugo, ce faci cu Aiko-san?" Zice cineva cu o voce groasă

Bakugo mă lasă jos și mă întorc spre persoana respectivă

"A-All might?!" Ziceam eu încântată. All might este idolul meu.

"None of your business..." murmură Bakugo.

"Well , Bakugo, a urlat la profesor și am fost dați afară de la oră" zic eu

"Bakaaa" îi șoptesc lui Bakugo.



"TOTUL E DIN CAUZA EI ! " urlă Bakugo.



"Copii , calmațivă! Dacă chiar va dat afară de la oră ar trebuii să așteptați cuminți , în liniște , pe hol!" Zice All might.

"Scuze , A-All might- domnule All might , nu se va mai repeta" zic eu

"Cum zice ea..." zice Bakugo.




"Deci cum te cheamă?" repetă Bakugo


"Ce te interesează? Nu ai lucruri mai bune de făcut?"zic eu.


"Poate că nu! Zi odată , baka"

"A-Aiko..." zic eu încet


"Mai tare"


"AIKOOOO, ești surd?!"

"Doamne cât de enervantă poți să fii..."


"De parcă tu nu ești"
















See ya later!!

(Sper să mai postez din când în când ^^")




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 05, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A relationship with Katsuki Bakugou?!~ spicy c;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum