Пролог

7.3K 209 42
                                    

Никол

-Няма да работя, като бавачка на някакво дете! И то за три месеца! Абсурд!-извиках

Това беше абсурдно.

Майка ми току-що ми каза, че трябва да работя, като бавачка на някакво дете на нейна приятелка или шефка.

И не мога да откажа,защото майка ми вече е обещала.

Защо взима решение без да ме попита?

-Никол! Вече обещах на Евелин! А и ти нямаш работа! Какво ти пречи? Само за лятото е. Тъкмо ще спечелиш някакви пари, докато си намериш нещо по-добро. А и тя ми е шефка. Не искам да се зле поставям пред нея. Направи го заради мен, заради майка си. - помоли ме майка ми.

Да я вземат дяволите.

Добра манипулаторка е.

-Добре, де. Как се казва чудовището, което трябва да гледам?

-Оливър.

-Бившия ми се казва така. Добре започваме.

-Той е на шест. Добро дете е. И е сладур. Ще те хареса.

-Надявам се, иначе ще го хвърля през балкона.

-Няма да го гледаш тук, а в имението на майка му.

-Значи трябва да пътувам всеки ден, за да гледам някакъв малък задник?

-Не, защото Евелин иска да се нанесеш в къщата пред лятото, за да може да си там постоянно.

-По-хубаво може ли да стане?

-Да, започваш след два часа.

-Разбира се. Значи вече си се уговорила кога да започна? Точно днес ли трябваше да е? Исках да спя.

-Никол искам да се отнесеш сериозно към работата. Разчитам на теб. Не ме излагай. От теб зависи моята работата ми.

-Добре. Разбрах. Добрата Никол щеше прави на добро мамче.

-И без глупости, когато отидеш там. Знам, че обичаш да псуваш. Гледай да не псуваш пред детето.

-Няма. Ще бъда възпитаното момиченце на мама, което не псува, не пие и не прави секс на плота в кухнята.

-Благодаря. Сега отиди и се приготви.

Въздъхнах за стотен път и отидох в стаята си.

Извадих сак и сложих най-необходимото вътре.

Това е абсурдно.

Stay with me Where stories live. Discover now