Ann pov.

A trecut ceva timp de când Sunny și Jimin au avut momentul lor ciudat... Jin și Jennie sunt certați din nu știu ce cauză, nu prea am fost atentă, iar eu nu îl mai suport pe Jungkook, jur că îmi vine să îl tai, si să nu mai spun de V care nu mă lasă niciodată...

Sunny pov.

Ok a venit și momentul în care vreau sa vorbesc ceva cu Jimin, știți eu cu Ann si Jennie cum mergem mereu cu băieții, am cunoscut niste băietii dintr-o trupa... șiiii eu m-am cam indragostit de unul din ei, daar, să nu credeti că am uitat de Jungkook, pentru ca da, îl plac, si e complicat pentru că pe el îl plac de 2 ani, dar de când a venit fufa aia nici macar nu pot să vorbesc cu el în preajma ei că sare Miss Parașută... da în fine nu am chef sa vorbesc de ea că fac iar vreo criza de plans. Asa, vreau sa îi spun lui Jimin de el dar sigur nu va fii de acord pentru că daca e o trupa cu care ei nu se inteleg aceea este Stray kids.
Eu:"Frateeeloooooooo"
Jimin:" Da nebuno"
Eu:" Stai jos"
Jimin:"Aolo, e de rau"
Eu:"Stii, zilele aste cat am fost in turneu, in ziua in care s-au certat Jin cu Jennie, noi am cunoscut niste baieti, si eu m-am insragostit de unul"
Jimin:" Dar tie nu iti placea de Jungkook?"
Eu:" Ba da, dar pe bune... cum sa ating eu nivelul Miss Parașutei?"
Jimin:" Ai si tu dreptate, in fine cine e norocosul?" Spune zambind dar ii dispare zambetul de pe fata cand spun :" Lee Know din Stray Kids..."
Jimin:" Daca o sa tii vreodata legatura cu ala jur, dar iti jur ca nu mai esti sora mea!" Spune tipand la mine
Eu:" BINE HO GATA AM INTELES NU AM NEVOIE DE TIPETELE TALE OK?!"
Jimin:" Scuze dar stii cum sunt cand e vorba de el, te rog spune mi ca nu esti cu el..."
Eu:" Nu si nici nu o sa fiu"
Jimin:" Bine ma bucur hai jos la masa"
Eu:" Vin imediat"
Imediat dupa ce a iestit Jimin a intrat Jungkook... plângând? Lisa ce ai facut?
Eu:" Ce ai patit?"
Jk:" Trebuia sa te ascult si sa stiu ca Lisa nu e ceea ce pare, m-m-a inselat..."
Eu:" Gata, sunt aici, dar de ce ai venit la mine? Ai o sora..."
Jk:" Nu stiu am simtit nevoie"
Eu:" Bine hai la masa si ne intoarcem dupa"
Jk:" B-bine"
Am fost sa mancam, nu am facut mare lucru si apoi Jungkook a venit la mine si am mai povestit...

Jennie pov.

Mă simt ca într-un paradis, după ce am mâncat am ieșit în oras cu Jimin, se pare ca desi e el mai dur, e chiar foarte de treabă, si cred că incep sa il plac. Cât despre Jin nu vreau sa aud... aparent am avut o cearta mai aprinsa din care nu am iesit prea bine. Ei bine, mama si tata se muta in Londra, iar Jin a spus sa merg si eu ca e mai bine si a rezervat un bilet pentru mine, iar eu nu am vrut sa plec si a facut mare tam tam ca el face sacrificii si eu imi bat joc de el. Dar sper sa îi treaca. ACUM STIU DOAR CA SUNT CU JIMIN IN ORAS.
Jimin:" La ce te gandesti bebe?"
Eu:" La nimic..."
Jimin:" Nu ma minti" si deodata devine serios
Eu:" Stai asa ca nu am procesat bine mi-ai spus bebe?"
Jimin:" Da are ceva?"
Eu:" Nu dar..."
Jimin:" Dar ce?"
Eu:" Nimic hai acasa"

Am plecat acasă apoi am făcut un dus si m-am inbracat asa

Am plecat acasă apoi am făcut un dus si m-am inbracat asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stiu ca nu am editat poza dar mna...

După ce m-am schimbat am coborat ca imi i-au in mar si cand intru inapoi in camera ma trezesc cu un Jimin in patul meu.
Eu:" Ce faci?"
Jimin:" Ma plictiseam si am spus sa vin aici,deranjez?"
Eu:"Chiar deloc"
Jimin:"Auzi"
Eu:"Tot"
Jimin:"Ce a patit Jungkook?"
Eu:" Lisa... bla,bla,bla... insealt...bla,bla,bla..."
Jimin:"Ah, ok... saracul"
Eu:" Lasa-l ca asa merita, e doar vina lui ca a ales sa stea cu Lisa cand putea sa o aiba pe Sunny"
Jimin:" Da hai sa ne intoarcem la noi"
Eu:" La noi?"
Jimin:"Da, ne uitam la un film?
Eu:"Da"
Jimin:" De groază"
Eu:"Nuuuu, am vazut 3 filme la viata mea, nici alea pe jumatate..."
Jimin:" Sunt eu cu tine"
Eu:" Bineeee" spun cu o voce de bebe

Ann pov.

Aparent seara asta o sa o petrec cu Jin, care imi povetseste despre cearta lui cu Jennie... Daa, nu e nimic nou am mai auzit asta o data, dar macar il pot ajuta cu ceva...

Jin pov.

Fetita asta ma scoate din minti... cum sa gasesc eu un subiect de discutie cu ea? Daca sunt praf la ceva, acel ceva este de a filtra cu o fată. GATA STIU, II FAC UN CADOU.

Sunny pov.

Am mai povestit cu Jungkook, apoi a plecat sa faca dus,, si asa am facut si eu, apoi m-am schimbat asa

Am mai povestit cu Jungkook, apoi a plecat sa faca dus,, si asa am facut si eu, apoi m-am schimbat asa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După 10 minute vine Jungkook inapoi.
Jk:" Sunny, as vrea sa dormim impreuna cum dormeam si inainte"
Eu:"Desigur, si hai sa facem bratari ca atunci"
Jk:" Hai, si sa ascultam melodia noastra preferata"

Recunosc ca imi era dor...

Jungkook pov.

Imi era dor sa stau cu ea. Sincer imi e cea mai buna prietena.

Jennie pov.

Am stat toata noaptea cu Jimin si am ascultat muzica in timp ce dansam sau de indopam cu ciocolata, jur ca o sa facem diabet. Am vorbit si cu Jin si ne-am impacat.
Jimin:" Deci fii atenta, maine mergem in parc si facem poze"
Eu:" Wow! Ce creier ba! NORMAAAL!!!!"
Si apoi am mai facut niste prostii la care am ras 2 ore...
A si aparent eu si cu Jimin avem multe lucruri in comun. Dar mi-a spus ca îi place de cineva, si ca o sa aflu si eu cand va fi mometul potrivit...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 30, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The law of my loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum