1. fejezet

5 2 1
                                    

Menyünk vissza az időbe egész pontosan 2015. Szeptemberéig. Elkezdődött egy újabb tanítási év új tanárokkal és diákokkal.

A fiú szemszöge:
Ez az év is ugyan úgy kezdödöt. Átlagos és unalmasnak tünt, de amikor a második szünetbe megláttam őt, egyszerűen magával ragadott a látvány. Már kölök fejjel tudtam, hogy ő lesz az igazi. De mivel beszari voltam, ezért nem mutattam az érzéseim, hanem távolról figyeltem és mosolyogtam.

A lány szemszöge:
Féltem és izgultam milyen lesz az új suli na és az osztály. Amikor be léptem a sulinak az ajtaján éreztem nem lesz valami könnyű beilleszkedni. És ott voltam az osztály ajtaja előtt és féltem be lépni. Aztán oda jött pár lány, hogy menjek oda hozzájuk ismerkedni. Előre meg sem mertem szólalni.Be jött az osztályfőnök és be kellett mutatkozni.

Eljött a reggeliző szünet. Mindenki evett és a barátainak mesélte mi történt vele a nyáron.

Lány szemszöge:
Szerencsére találtam pár olyan lányt akik egész jól fogadtak. Nagyon vártam a nap végét, hogy újra otthon lehessek.

Fiú szemszöge:
Egész nap a lányt néztem, de tudtam, hogy ugy sem lenne esélyem nála. És egész nap csak őt tudtam nézni, de mivel nem mertem oda menni ezért szomorúan ültem az iskola padban.

Vége lett a tanításnak így minden gyerek tartott haza.

Lány szemszöge:
Sajnos annyira nem ismertem az új falut, hogy a szüleim jöttek értem és az öcsémért.

Fiú szemszöge:
Lassan és szomorúan haza mentem, majd ezt csináltam az elkövetkezendő napjaimban. Eleinte feküdtem és a plafont bámultam miközben a lányon járt az eszem. Egy idő után fel adtam és vissza tértek a jól megszokott mindennapjaim. Leültem a székembe, bekapcsoltam a gépem és elkezdtem játszani.

Teltek multak a napok,hetek,hónapok és még mindig nem beszéltek egy árva szót sem egymással. De történt valami.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love StoryWhere stories live. Discover now