Pierwszy miot Tori (i Tofika). Rodzeństwo Parkera. Obydwoje zginęli pod kołami samochodów. Cierpieli na koci katar i przechodzili dość długie leczenie.
Zane zmarł - 17.4.2019
Molly zmarła - 24.5.2019
#1
Imię: Zane
Płeć: samiec
wiek: ok. pół roku
Charakter: potulny, ciepły, uczuciowy, posłuszny, przyjazny, spokojny, kochany, pieszczotliwy, 'aniołek'
Opis: Zane był naprawdę kochanym i potulnym kociakiem. Uwielbiał wspólne drzemki, pieszczoty, czułości, spokój. Nikomu nie wchodził w drogę i zawsze starał się być usłuchanym oraz wyrozumiałym kotem. Był naprawdę dojrzały i spokojny jak na swój wiek. Wiedział kiedy jest najlepszy moment na czułości i przytulanki. Nigdy szczególnie nie interesowało go wchodzenie na jezdnię do czasu tragedii...
#2
Imię: Molly
Płeć: samica
Wiek: ok.pół roku
Charakter: energiczna, łobuźliwa, czuła, niesforna, przyjazna, pieszczotliwa
Opis: Molly była pełną energii, radosną kotką. Była raczej przeciwieństwem swojego brata. Uwielbiała biegać, bawić się, broić, była ciekawska i żądna przygód. Uwielbiała spać pod kołdrą oraz oglądać tv. Domagała się pieszczot i uwagi oraz z chęcią biegła do innych kotów. Potrafiła zawalczyć o swoje przy jedzeniu (nieraz dostało się nawet jej własnej matce)... Nie czuła żadnej obawy przed samochodami ani jezdnią. Doprowadziło to do kresu jej krótkiego, niewinnego życia...
YOU ARE READING
Moi koci podopieczni~♥
RandomPrzedstawię tu wszystkich kocich przedstawicieli/członków naszej małej (no nie do końca 'małej') kociej rodzinki! Będę na bieżąco aktualizować info i fakty o nich oraz ich życiu.