Kapitel 3

2.7K 23 3
                                    

Asså Gud! Jag har inte skrivit här på typ tre miljoner år känns det som. Men det verkar som att det var några som gillade den i alla fall så här kommer en fortsättning😘 Förlåt för uppehållet, men det är verkligen så kul att ni gillar berättelsen❤️ därför ger jag er ett extra långt kapitel😁

Det tog ungefär tjugo minuter efter det att vi satt oss på planet tills vi körde ut och skulle lyfta. Jag hatar att lyfta med flygplan. Jag höll krampaktigt om stolens armstöd medan vi åkte snabbare och snabbare. Plötsligt kände jag en hand ovanpå min hand. Jag tittade på Henke.
- är du lite flygrädd Felicia? Sa han.
- nej, bara för att lyfta.
Men när jag ändå hade tillfälle tog jag hans hand i min. Plötsligt kände jag hur planet lättade ifrån marken och vi steg. Fort upp mot molnen. Jag kramade Henkes hand.
~ Henkes perspektiv ~
Felicia kramade krampaktigt om min hand när vi steg upp mot molnen. Men jag hade inget emot det. För världens mest underbaraste tjej höll mig i handen. Skärp dig Henke, tänkte jag för mig själv. Du kan inte ha känslor för en av dina elever. Då skulle jag få sparken direkt.
Tiden gick och Felicia plockade fram sina hörlurar.
- vill du också lyssna? Frågade hon och räckte mig ena hörluren?
- visst, svarade jag.
Hon lyssnade på One direction.
- får jag söka på riktig musik? Skämtade jag.
- visst, skrattade Felicia.
Jag sökte på en av mina favoritlåtar och konstigt nog bytte hon inte. Tiden gick och slutligen kände jag ett tungt huvud mot min axel. Hon hade somnat på min axel. Jag lät hennes huvud ligga kvar på min axel. Nu var jag ganska glad över att vi satt längst bak och att ingen kunde se henne.
Ungefär 40minuter efter att hon somnat kom flygvärdinnorna med maten.
- Felicia? Sa jag försiktigt.
- mmm... Svarade hon.
- maten har kommit.
~ Felicias perspektiv ~
Jag måste ha somnat för jag väcktes av att Henke sa att maten kom. Gud vad pinsamt!
När vi äntligen blev tillsagda att spänna fast säkerhetsbältena och förbereda oss för landning hade jag lyckats hålla mig vaken hela tiden och inte somnat fler gånger. När jag kände att vi började sjunka nedåt kramade jag krampaktigt om armstödet. Henke tog min hand igen. Jag kunde inte fatta att jag höll han i handen!
När flygplanet stod stilla på marken hoppade vi av och gick för att hämta väskorna. Värmen var nästan kvävande och jag hade redan tagit av mig koftan jag hade på mig. Eftersom vi hade åkt så pass tidigt på morgonen var klockan bara ett på eftermiddagen här. Därför skulle vi kunna slänga oss i poolen när vi fått våra hotellrum på hotellet. Men först hade vi femton minuter buss till hotellet. Jag fick nästan panik av att sitta på en varm buss med solen gassande utanför. När bussen stannade utanför det fina hotellet rusade vi ut ur bussen. Busschauffören hjälpte oss att ta ut väskorna ifrån bagageutrymmet och sedan körde bussen. Vi gick in i lobbyn där det till min lycka var ganska svalt, till skillnad från utomhus. Det tog ett tag för Peter och Henke att få alla nycklar till våra rum. Under tiden roade vi oss i lobbyn. Där fanns massagestolar som jag, Vilma och Moa satte oss i direkt. Andra spelade biljard eller bara satt och njöt av den svala lobbyn. Jag och Moa fick vår nyckel. Vilma skulle inte sova med oss. Hon skulle dela rum med Linus, hennes pojkvän. Jag var ganska glad att inte de två skulle bo tillsammans med mig och Moa. Vi skulle aldrig kunna sova så som de två håller på.
Mitt och Moas rum var faktiskt väldigt stort och väldigt fint. Direkt när man kom in genom dörren fanns en soffa, ett soffbord och en tv. Jag misstänkte att vi inte skulle spendera särskilt mycket tid i soffan eftersom vi skulle vara uppe vid poolen eller vid baren på kvällarna. Till höger om ytterdörren fanns en dörr som ledde i till en stor toalett som till och med hade bubbelbadkar.
- åh här måste vi bada någon gång! Utbrast Moa.
- Ja, vi kan ta med oss champagne och jordgubbar också!
Vi fortsatte in i sovrummet. Även det var stort och ljust. Mitt i rummet stod en stor dubbelsäng med sänghimmel och allt. De som hade städat hade lagt handdukar som svanar uppe på sängen.
- Gud vad fint! Utbrast jag.
Jag gick bort till balkongdörren och drog upp den. Ute på balkongen fanns bord och stolar. Utsikten här ifrån var fantastisk. Man såg havet och poolen här ifrån. Shit vad kul denna veckan skulle bli. Bara fest och sol.
Jag och Moa packade upp våran packning och sedan bytte vi om till bikini. Vi tog med oss allt vi behövde och gick sedan upp till poolen. Borta vid en solstol låg Vilma och Linus och grovhånglade. Ett par som är så beroende av sex har jag aldrig sett innan. Jag och Moa gick bort till dem.
- Här ligger ni, sa Moa.
- Ska ni knulla behöver ni väl i alla fall inte göra det här, sa jag.
- Äh, vem orkar gå till rummet, skrattade Vilma.
- Äh, kom Vilma. Vi kan ju alltid se ifall den där sängen är bra eller inte, svarade Linus.
De reste sig upp och Vilma vände sig om och vinkade till oss. Jag och Moa tog deras solstolar istället och sedan hoppade vi äntligen i poolen. Det var så skönt när vattnet omslöts kring min kropp.
Hela dagen låg jag, Moa och även Vilma och Linus (ibland) vid poolen och solade och bara njöt av värmen. När vi blev alltför varma doppade vi oss i poolen. Under hela dagen tittade jag efter Henke. Han var också vid poolen. Han var om möjligt ännu snyggare i badbyxor. Han var riktigt vältränad och det var så jäkla sexigt.
Dagen gick väldigt fort och när det började skymma var jag och Moa på vårt rum och fixade oss till den första festen här på hotellet. Hela klassen skulle vara med och det skulle bli riktigt roligt. Moa visade upp klänning efter klänning som hon valde mellan. Jag hade redan valt min. Den var svart med en väldigt kraftig urringning och en bar rygg. Till det hade jag ett par svartglittriga högklackade skor. När Moa tillslut hade valt sin klänning och vi hade sminkat oss gick vi ner till bordet där klassen bestämt att vi skulle träffas. En kille i klassen som hette Kevin ställde sig uppe på bordet och började prata.
- Nu ska vi ha så jävla kul! Skrek han. Bara festa och köööör!
Baren brydde sig inte ett dugg om att kolla leg när vi beställde drinkar därför gissade jag att de flesta skulle bli riktigt fulla. Någon gång då och då såg jag skymten av Henke. Han drack och festade han också. Jag och Moa dansade som galningar. Vilma och Linus hade varit här i ca tio minuter och sedan hade de gått tillbaks till sitt rum och det var inte alls särskilt förvånande. Två killar i vår klass som heter Joel och Zack kom fram till mig och Moa.
- Tjeeeena på er brudar, sa de.
- Ni vet om att ni är jävligt sexiga i de där små klänningarna va?
Zack gick fram till mig och lade händerna på min rumpa. Han bet mig i läppen och hans tunga brottades med min.
- Följ med till mitt och Joels rum, sa han.
- eh, jag måste på toa. Dessutom måste jag leta upp en person.
- Jag följer gärna med er, sluddrade Moa.
Hon skulle bli riktigt bakis imorgon, stackaren. Zack och Joel tog henne om axlarna och där försvann dem.
Efter att jag hade gått på toa gick jag till baren och beställde en till drink. Sedan kände jag en hand på min axel. Jag vände mig om och till min förvåning och glädje var det Henke.
- Hej Felicia, sa han.
- Hej Henke, svarade jag.
Henke höll en öl i handen och hade knäppt upp sin skjorta. Han var riktigt sexig och jag bet mig i läppen.
- Ska vi dansa? Frågade han och väntade inte på svar utan drog ut mig på dansgolvet. Han lade händerna på min midja och sedan började vi dansa. Jag kände att han flyttade sina händer allt längre ner på min rumpa och till sist var de nere vid kanten av min klänning. Senare så körde ett stort gäng snurra flaskan. Jag och Henke var med. Ingen tänkte riktigt på Henke som en lärare. Hade han betett sig som en lärare hade han förbjudit alla att beställa drinkar i baren. Flaskan stannade på mig.
- Felicia du ska ge hmmm... Henke en lapdance, skrek Kevin.
Jag gick fram till Henke och gjorde som Kevin sa. Herregud vad kul det var. Tillslut började jag känna mig jättetrött så jag valde att gå tillbaks till rummet. Men när jag öppnade dörren till sovrummet låg Moa där tillsammans med Joel och Zack. Jag skyndade mig ut och stängde dörren efter mig. Vart fan skulle jag nu sova? Jag gick med oklara steg upp mot festen igen. På vägen dit mötte jag Henke.
- Felicia? Skulle du inte gå och lägga dig?
- Eh, jo, men Moa har just nu en trekant där tillsammans med Joel och Zack, så där kan jag inte sova.
- Äh, jag hade också tänkt gå och lägga mig. Du kan ju sova där ifall du vill.
Han blinkade åt mig och sedan följde jag med honom till hans rum. Jag var så trött att mina ögonlock nästan slog ihop även om jag stod upp. Henke rotade fram en av sina t-shirtar och slängde den till mig. När han gick in på toan för att borsta tänderna drog jag av mig klänningen och satte på mig t-shirten. Henke kom tillbaks och sa att vi kunde gå och lägga oss.
- Jag ska bara gå på toa först, sa jag och log.
Jag gick in på toan. Något jag hatade var att gå och lägga mig utan att ha borstat tänderna. Jag tittade på Henkes  tandborste och tog den, tog tandkräm på den och borstade tänderna. När jag var klar gick jag ut och in i hans sovrum. Han låg redan i sängen, endast iklädd sina boxers. Jag kröp ner på den tomma sidan i sängen med ansiktet riktat mot honom.
- första natten på Kreta, sa han.
- ja, jag trodde ju inte att den skulle sluta såhär.
Jag kände att han kom närmare mig och slog armarna om mig. Han hade händerna på min rumpa och sedan kysste han mig. Hans tunga brottades med min och sedan bet han mig lite i läppen.
- Du är trött, konstaterade han. Nu får du sova lite.
Jag somnade med hans armar runt min midja och ville aldrig lämna....

Nu är tredje kapitlet äntligen ute för er som har bett om det😄 Som ni kanske märkte var detta längre än de andra. Men det var för att jag ville gottgöra er för det sjukliga uppehållet. ❤️

Kär i min lärareWhere stories live. Discover now