Emily"ana karakter"
Mavi gözlü kumral manken gibi bir kızdır. Eski sevgilisi harry stylesdır.caranın en yakın arkadaşıdır.Cara
Emilynin en yakın arkadaşıdır.mutlu ve sevimli bir görünüşü vardır.Harry styles
Emilynin eski sevgilisi emily ondan ayrılmıştı ama o emily halen çok seviyor.sadece kıskandırmak için her fırsatı kolluyor.Zayn malik
Okulun psikopat ve bi okadar sadist popüler çocugudur. Suan kafayı emilye takmıştır.Emily agızından
Bügün okul çıkışı cara ile arabaya doğru ilerlerken eski erkek arkadaşım harry ile çarpışmıştım. beni tanımadı.düştüm ama görmedi sanırım acelesi vardı.
Hala eskisi gibi kıvırcık saçlıydı üstündeki siyah thsirtu kaslarını belli etmeye yetmişti.
Her neyse arabaya bindik. Önce bize gidip üstümü degiştirdikten sonra bir yerlerde yemek yemeye karar verdik.
Alısveriş merkezinde alışveriş yaptıktan sonra starbucks ta kahve içmeye karar verdik.kahveleri beklerken laflıyorduk ki satış görevlisinin ismimi anons ettiğini duydum ve ne şanştı ki harry'de orada kendine kahve alıyordu.bu çoçuk beni mi takip ediyordu?Evet arkadaşlar yeni bir hikayeyle karşınızdayız. Karşınızdayız dediğim ben ve arkadaşım yazmaya başladık derste sıkılıyorduk dedik bişiler yazalım felan filan... İlk bölümü sizlerle paylaşıyorum ama 4 bölüm şimdiden hazır bile sadece biraz okunma sayısı arttığında yeni bölümler ard arda gelmeye başlıcak hepinizi seviyoruz bu arada bişi sormak ister yada konusmak isterseniz mesajlarınızı cevaplarım iyi bakın kendinize....