0.2

317 17 7
                                    

Yerim:

Sooyoung ve Joohyunla boş boş telefonlarımıza bakarken gördüğüm haber ile şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım. Bunlar bizim yan komşularımızdı! Cidden inanamıyordum. Halbuki iki gün önce onlardan tuz istediğimde gayette arkadaş gibiydiler.

"Yeri! Beni boktan şeylere etiketleyip durma!" Ona göz devirdim ve telefonumu bırakıp yayıldığım koltukta dikleştim.

"Yan komşularımız gaymiş!" Diye bağırdım. Joohyun beni takmadan telefonuna bakmaya devam ederken Sooyoung elindeki telefonu koltuğa fırlatıp ayağa kalktı.

"Nasıl yani?!'' Diye heyecanla bağırdı. Başkalarının işlerine burnunu sokmayı seven ve heyecan arayan birine bunu söylemeli miydim? Diye bir an sorguladım kendimi.

"Seni etiketlediğim gönderi buydu aptal."

Beni takmadan omuzları düşük bir şekilde az önce kalktığım koltuğa oturdu.

"Inanamıyorum ya. Ben o Tae'yi ayartacaktım." Acıların çocuğuna bağlayıp cebindeki sigara paketinden sigara çıkardı ve yaktı.

"Of Sooyoung sana kaç kere içeri de içme dedim ben!" Diyerek ayaklanan Joohyun unni ile Sooyoung tüm üzüntüsünü unutup balkona uçtu. Bende hemen arkasından balkona damladım tabii ki.

"Yerim ya benim ne zaman şansım yaver gidecek? Tamda zengin koca buldum diyordum." Ilk defa böyle gördüğüm unnimle bende üzüldüm. Onun gerçekten birşeylere üzüldüğünü düşünüp teselli edecektim ki ben konuşmadan bağırarak ayağa kalktı.

"BULDUM!" Ona sorarak baktığımı görünce sigarasını söndürmeden aşağı attı ve beni kolumdan tutarak içeri soktu.

"Yerim bir ideaya var mısın?" Diye heyecanla bana baktı. Bir bana uzattığı serçe parmağına birde tehlikeli gülümsemesine baktım. Korksam da bende sırıttım.

"Seninle bok yoluna bile giderim unni!" Diyerek serçe parmaklarımızı birleştirdim.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Wpgrubu: Meangirlirene
Myemim, Joyie, Unnim
(Yeride kayıtlı oldukları isimler)

Myemim:

Unni ben yapamayacağım galiba.

Joyie:

Saçmalama gerizekalı 10 dakika oldu daha

Unnim:
Siz yine ne karıştırıyorsunuz?

Joyie:
HICBISEY

Myemim:
Unni hani şu gay dedikodusu çıkan çocuklar var ya. Onlarla sevişicez diye iddaya girmeye zorladı beni Sooyoung.

Joyie:
Öç hemen sat zaten

Sanki bıçak dayadık boynuna

Sen hemen atladın kabul diye.

Ayrıca cayarsan araban benim

Unnim:
Bi dakika bi dakika.

Siz şimdi cinsel yönelimi farklı olan ve sevgili olan çocuklarla mı sevişceksiniz?

Doğru mu anladım ben?

Myemim:
Evet unni.

Unnim:
Bende varım.

Myemim:
Yok ebenin amı

A-a yeter be

Neden normal insanlar benim karşıma çıkmaz ki??

Unnim:
Terbiyeni takın sevgili amına koduğum

Bu arada Jin benimdir.

Joyie:
Iyi de o yok

Unnim:
Olsun Jin benim.

Joyie:
😑??

O zamannnn

;)Ilk kim başarırsa onunla sevişiyorum;)

*Myemim çevrimdışı*

Unnim:
Kendini hazirlasan iyi olur çünkü ben kazanıcam.

Joyie:
Sen öyle san ben kendimle sevişicem.

Unnim:
Yeri nereye gitti?

Joyie:
En son dışarı çıkıyordu??

Unnim:
Hassiktir.

Seks Deneme 1-2-3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin