Upozornění : toto je jen fikce... vše co právě uvidíte/uslyšíte nemusí být pravda.
Příjemnou zábavu 😜😂
Vánoce…
Začíná advent a všichni se připravují na Vánoce... včetně mojí mámy. Na víkend si řekla, že upeče nějaké to cukroví. Něco si našla na internetu a podle toho šla nakoupit suroviny.
Vzala si tašku a šla nakoupit do Lidlu.Já jsem musel s mojí otravnou sestrou počkat doma než máma přijde z nákupu. Jenže ono kdyby jsem musel počkat jen třeba hodinu, ale to ne! Všichni co znají MOJÍ mámu tak ví, že když jí pustíte samotnou na nákupy, tak se vrátí 🤔no klidně až za týden :( A tak jsem zapnul televizi, sestru jsem nechal vyjídat ledničku a všechno bylo v pohodě. Asi po pěti hodinách se odemknuly dveře a z nich se vyřídila, teda vyřítila, moje máma. Zeptal jsem se co se stalo, i když jsem věděl, že to není dobrý nápad.
Něco si pro sebe zakoktala a pak spustila: ,,No šla jsem do toho Lidlu, no a nakoupila jsem
vejce, mouku, brambory... "
,,Na co brambory ??" přerušil jsem ji.
,,Jen tak na okrasu.” odpověděla máma a znova začala vyprávět.
,,No tak jsem koupila ty brambory, a pak borůvky a tamto a tohle..."
Začala mě bolet hlava, protože mlela a mlela a mlela a mlela a mlela, no prostě pořád povídala. A tak jsem jí skočil do řeči.
,,To je všechno super, ale mohla bys už jít péct !?" řekl jsem naštvaně.
Podívala se na mě se znechucením a odešla do kuchyně. Z tašky vytáhla asi polovinu věcí co říkala. Sice nevím, jak jsem to dokázal poznat, ale měl jsem pravdu. Tu druhou půlku ztratila.Máma zahřála troubu a začala tvarovat těsto. Měla různé tvary - třeba
miminko (myslím, že to bylo miminko),
pánev (nevím, proč zrovna pánev, ale dobře...),
záchodovou mísu (počkat co!?),
písmena J,U,S,T,I,N, B,E,2B,2E,R
a srdce.
Troubu nastavila na 250⁰C a začalo se péct...
Já si mezitím četl různé kraviny na internetu.
Po 30 min. máma začala ječet: ,,Sakra, sakra, sakra!"
Přiběhl jsem za ní a když jsem uviděl ty perníky! No, první co mě napadlo bylo - opálení černoušci😂…Nakonec to všechno byla jen ztráta času a mámě nezbývalo skoro nic jiného, než to dát sestře. Jenže to byla taky blbost, protože další den sestra HODNĚ zvracela. Jako vážně hodně.
Konec!!
Děkuji moc za přečtení 🤗🤗🤩🤩