17.fejezet

4.1K 147 31
                                    

Alexander szemszöge

Mikor Emmát visszatolták ébren volt. Ébrem volt.

- Emma - rohan oda hozzá a bátyja

Az orvos elmondta hogy nagyon jól van és hogy rohamosan javul az állapota. Na vajon mitől?? Igen költői kérdés volt. Azért mert farkas.

Egy hét mulva haza is mehettünk mind a ketten. Dzsek végig ott volt a huga körül.

Ma szombat van. Vagyis karácsony. Apámék rokonoknál vannak. Igen mi nem akartunk menni. Így egyedül vagyis csak mi a falka és Dzsek barátnője leszünk. Nálunk persze.

Igen az drága alfánk becsajozott. Mikor megtörtént az ajándékozás meg minden ilyen ettünk énekeltünk. Ittunk. De nem tudunk berúgni.

Dzsek és a barátnője Katy elmentek, meg a falka tagok is, így az egész házban csak Emma és én maradtunk.

Olyan hajnali negyed egy körül a laptopomon filmezünk. Igen itt alszik nálam. Ő az ölemben ült és én a kezeimet körbe fontam a derekán. Mikor rám nézett

- Emma Black, lennél a barátnőm?- teszem fel életem szerelmének a kérdésemet.

- Alexander Foster , leszek a barátnőd- nézett a szemembe és megcsókolt?! Tyű

- szeretlek baba- mondom neki

- én is szeretlek manó- manó most komoly.

Amikor pici voltam így hívtak mert állandóan ilyen hegyes sapkát hordtam

- manó?- kérdem két csók között

- nekem tetszik- válaszolja

Most én kezdeményeztem a csókot ő meg bele mosolygott.

Egyre jobban csókolóztunk és már ruha sem volt rajtunk.

- baba biztos?- kérdem tőle

Ő csak egy csókot ad válaszul.

Alexander Foster beleszeretett a húgába. Jó fiu lett és jó falkatag. Így történt két kamasz alfának a története. 10 év múlva összeházasodtak. Bár szüleik nem támogatták semmiben, mert ők ellenezték ezt az egészet. Dzsek Black mindenben támogatta őket, amiben csak tudta.

The end


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fehér farkas / BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now