Doběhnu do klubu, ale nikde ji nevidím.
"Do háje!" zakleju, nervózně si prohrábnu vlasy, začínám panikařit.
"Co se děje?" doběhne za mnou Ryan.
"Nikde ji nevidím..."
"Holky, kde je Zoe?" zeptám se Kate s Lili, které jsou naproti.
"Čus Nell!" obejme mě Kate, tak tahle mi toho asi moc neřekne.
"Nevím nikde jsem ji neviděla." odpoví Lili. "Co se děje!?"
"To ještě nevím" řeknu. "A ty jsi v pohodě?" Oproti tomu jak vypadala zhruba před dvaceti minutama...
"Jo, sebrala mi všechen chlast. Běž ji najít a já se postarám o Kate." vezme ji za ruku a jdou si sednout.
"Kluci, neviděli jste Zoe?" zeptám se Lucase a Williama. Teď už o ní mám fakt strach, když není s nimi ani s holkama...
"Mám pocit, že před chvílí tancovala s nějakým klukem." řekne Lucas, ale když se otočí a nenajde ji, mám pocit jako bych v jeho očích něco viděla... Možná strach?
"S ja... jakým klukem?"
"To nevím."
"Do háje!!" do očí se mi nahrnou slzy. "Neměla jsem ji tu nechávat."
"Je to v pohodě, ty za to nemůžeš." obejme mě Ryan a hladí mě po zádech. "Někde tady určitě je."
"Jdeme ji najít." řekne William a vydá se davem lidí.
"Jdu taky!" připojí se Lucas.
Doběhneme je.
Nevěděla jsem, že tu jsou i pokoje, ale asi je to docela praktické, když se někdo nedostane domů.
Myslím, že jsem ji viděla.
"Támhle je! Ty druhý dveře." všichni se tam vydáme.
"Hej! Pusť ji ven!" zvolá Lucas.
"Jděte do hajzlu, zmetci, šla se mnou dobrovolně!" hrubý a hnusný hlas.
"Co bude..." než to stihnu doříct, William vykopne dveře. Než jsem to všechno stihla zaznamenat viděla jsem Williama jak mlátí toho chlapa, kterého vyvedla ochranka. Mohlo mu být tak kolem třiceti.
Přiběhnu k Zoe, naštěstí stále ještě oblečené. "Je v pohodě?" zeptám se.
"Jo, jen usnula, " poznamená Lucas.
Ani jsem si nevšimla, že mě Ryan celou dobu drží za ruku.
"Díky, kluci. Nechci domýšlet co by se stalo..." pane bože...
"Tak to nedomýšlej a pojď si se mnou raději zatancovat. Poslední ploužák." pobídne mě Ryan.
"To nejde. Nemůžu ji tady nechat." ukážu směrem k Zoe, která vypadá, jako by u všeho co se tu stalo ani nebyla.
"Běžte, postarám se o ni." řekne Lucas a vezme Zoe do náruče.
Přejdeme zpátky do sálu.
ČTEŠ
Tell Me Why Do You Still Love Me ✔
Teen FictionJedna párty Jeden večer Jeden kluk a celý život naruby... 🖤SHORT STORY🖤 #4_friendzone - 5.12. 2019