2.rész

18 6 0
                                    

-Miért bánsz velem így? -tekintetét levette rólam, majd a tanári asztalon lévő papírokat kezdte el rendezgetni.
-Ugyan, hogy? Egy undorító pedofil vagy.
-Au-nevetett fájdalmasan-ez most fájt.
-Fájjon is-nyúltam a kilincs után.
-Remélem jól szórakozol azzal a kisfiúval-nevetett ismét-Hogy is hívják... Jimin?
-Igen-csaptam be magam mögött az ajtót, majd a lépcsőn lerohanva kerestem egy alacsony, szőke fiút.

-Ch
Sehol sem volt. Igaz, hogy késtem, de csak olyan 15 percet. Ennyit még igazán várhatott volna.
Megpróbáltam felhívni, és körülbelül a tizedik csengés után fel is vette.
-Hol vagy?-tértem egyből a lényegre.
-Nézz hátra.
És ekkor megpillantottam az egyik padon ülve. Egy halvány mosolyt küldött felém majd felállt, és odajött hozzám.
-Késtél-fogta meg apró kezével az enyém.
-Tudom, ne haragudj.
Megvártam, hogy messzebb kerüljünk az Egyetemtől, majd folytattam.
-Ki fogom rúgatni Kim tanárurat. A mai nappal már túl messzire ment.
-Mit csinált?-szemei aggódással teliek voltak.
-A pedofil száját hozzáérintette a homlokomhoz.
-És te hagytad-fordult velem teljesen szembe, és megállt-Tae, ha tényleg ennyire zavarna téged, már régen jelentetted volna.
Erre nem tudtam mit válaszolni. Nem teljesen, de igaza volt Jiminnek.

ReményNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ