" Suzy Bae!!! Kamu masuk kelas sekarang!" Aigooo terkejut Jungkook yang mendengar jeritan gurunya itu. Pagi pagi lagi dah memekak .
" Seonsaengnim(cikgu) try kejar saya dulu! Kalau cikgu dapat kejar saya, saya janji saya masuk kelas! " Suzy mengikat Tali kasutnya. Bersedia untuk berlari. Jungkook melihat ke arah Suzy, jarang sekali dia melihat Suzy Di sekolah. Ketika tahun kedua serasa dia Suzy pelajar harapan sekolah. Sejak masuk tahun ketiga terus Suzy dikenali sebagai kaki ponteng, kaki buli , kaki gangster semua Jenis kaki ah.
" Ka!! (Sanalah!)" Tetiba Suzy menolak Jungkook kasar. Suzy bersembunyi Di dalam bilik stor dibelakang Jungkook.
' eh minah ni selamba badak dia je' Bebel Jungkook
"Jungkook, kamu Ada nampak yeoja pakai baju sukan berlari kat sini tak??" Tanya guru lee Jun gi dengan termengah mengah
Jungkook melirik sebentar kearah stor Di belakangnya lalu dia teesenyum memandang kearah gurunya.
" Saya rasa dia lari ke Dewan sekolah, Seonsaengnim"
" Oh Okey, gomawo " guru lee menepuk bahu Jungkook sebelum berlari ke Dewan.
" Woi keluarlah, cikgu dah blah" Jungkook mengetuk-ngetuk pintu stor itu.
"Dah ke??" Tanya Suzy dengan gembira.
"Betullah....tak payah nak terjengul kepala Tu macam Kura kura. Kau keluarlah cepat, Aku kunci Kau dalam stor Kang" ugut Jungkook .
"Hehehe gomawo chingu. Na meonjeo kalke( Aku pergi dulu )" Suzy tersengih sambil menepuk bahu Jungkook beberapa Kali.
' eh macam Aku kawan sangat je dengan dia ni' desis hati Jungkook
"Jamkannman(tunggu) ! " Jungkook menarik tangan Suzy agak kasar kerana yeoja itu hampir hampir sahaja terjatuh.
"Neo michyeosseo?!" Marah Suzy sambil menghempas tangannya.
"Kaja aku hantar Kau ke kelas " tetiba baik Pula hati Jungkook nak menemani si nakal ni.
" Jinjja? Sure Kau nak teman Aku? Tak menyesal?" Suzy berpeluk tubuh sambil memandang kerek pada Jungkook
"Ani ( tak ) , buat apa aku nak menyesal? Kelas Aku tak Ada cikgu so aku bolehlah teman Kau sekejap. Nanti Kau ponteng kelas lagi" Bebel Jungkook.
"Kau ni Banyak cakap ah kalah mak nenek. Mak Aku pun cakap sehari sepatah tau. Kau lagi becok daripada dia. Dahlah Dari tadi membebel je . Kau tegur Aku ni Kau kenal ke Aku? Aku tak kenal kau. kau APA nama? Eh kejap Aku tak nak tau Pon nama Kau. Asal Kau tolong Aku? Kenapa Kau tak report dekat cikgu pasal Aku? Kau suka Aku eh? " Mata Suzy membulat.
" Heh sekarang siapa yang membebel macam mak nenek? Cakap macam bullet train. By the way untuk soalan Kau HELL NO!"
"Oh Okey, baguslah" kata Suzy ringkas sebelum berjalan ke kelasnya
" Weh tunggulah aku!!! " Jungkook berlari lari anak mengejar Suzy. Hish laju betul minah ni jalan, kena kejar anjing gamaknya
Jungkook berjalan seiringan dengan Suzy, seketika dia berpikir sesuatu. Satu detik...Dua detik....Tiga detik.......
Zzapp!! Terus dia memegang erat tangan Suzy dan mengajaknya berlari"Ppali kajja, kita dah terlambat setengah jam. Ini semua salah Kau!!" Marah Jungkook sambil berlari menarik tangan Suzy
"Yya!!! Berani kau kata ni Salah Aku" Dan Suzy juga terpaksa berlari kerana Jungkook menariknya laju seolah olah mereka dalam pertandingan marathon
"Dasar b*d*h" gumam Suzy
" Aku dengar tuuu" Suzy menjeling. Ish telinga lintah betul
Jungkook tersimpul simpul melihat Suzy Yang buat muka. Aigooo kyeopta😉
Bonus picture😄😄😄
YOU ARE READING
My Naughty Girl!!!
FanfictionSuzy ialah seorang pelajar harapan sekolah semasa tahun keduanya Di sekolah. Namun apabila memasuki tahun terakhir Di sekolah, dia tidak hadir dari awal persekolahan selama 3 Bulan. Dia seolah olah lesap begitu sahaja. Namun tidak ramai yang peduli...