Hoi, ik ben Lore! Ik ben 20 jaar oud ik studeer in Seoul, en zo ziet mijn dag uit.
Het was ochtend 7 uur 30, mijn moeder maakt het ontbijt klaar. Ik sta op en ga mijn tanden poetsen en douchen. Ik had een half uur nodig om te douchen. Dus had ik niet veel tijd meer over. Ik heb snel iets gegeten. Ik had 10 minuten over om naar school te lopen. Onderweg zag ik een bus met 7 jongens erin . Er hing ook een poster met "BTS"erop. Ik dacht wat is dat, wie is dat, waarom is dat. Ik was te laat op school, de les was al begonnen. Het was zoals elke maandag de saaiste les, en zoals je het al door hebt was het wiskunde. Ik klopte op de deur en kwam binnen, toen zag ik 7 knappe jongens staan. Ik herkende ze, het waren de jongens die s'ochtends in de bus zaten. Ik ging snel naar mijn plaats om niet te storen, en toen zei de leerkracht: "Kinderen dit zijn jullie nieuwe klasgenoten, ik hoop dat jullie hun een warme welkom zullen heten. Nu mogen jullie je voorstellen." "Hey, wij zijn BTS ik denk dat de meeste ons al zullen kennen. Dit zijn Kim Seokjin of Jin, Min Yoongi of Suga, Jung Hoseok of J-Hope, Park Jimin of Jimin, Kim Taehyung of V, Jeon Jungkook of Jungkook en ik, Kim Namjoon of RM. We waren 12 in de klas, nu zijn we met 19. We hadden 6 lege banken achteraan in de klas en 1 lege bank naast mij. Ik hoopte dat niemand naast mij ging zitten, maar Min yoongi kwam naast me. Wij waren allebei een beetje velegen. Na een uur wiskunde was het spelling en moesten we naar een andere klas. Ik ging weer alleen zitten maar het was weer zo dat iemand van die nieuwe jongens naast me ging zitten. Het was Kim Seokjin, Jisoo, een evilgirl zag het. Ze werd boos! Na spelling was het pauze. De jongens stonden in hun groepje en de meisjes in die van hun, ik had geen groepje dus ging ik alleen op mijn gsm zitten. Jisoo kwam met haar groepje naar mij, Ik deed alsof ze niet bestaat. Ze begon op mij te roepen: " Jij stomme wijf blijf van die nieuwe! En zeker van Jin!" "Ik heb jullie nieuwe en jullie Jin niet nodig. Ik heb niemand nodig. Als jij ze nodig hebt neem ze, het boeit mij niet." Toen kwamen de nieuwe jongens naar ons. Ze vroegen of er iets was, en jisoo was de eerste die antwoodde: "Zij versiert Jin!" Ik deed alsof er niets was gebeurt, ik zat gewoon op mijn gsm. De jongens vroegen wanneer ze hem versierde. Ik stond op en zei: "Ik versier niemand, ik doe gewoon wat ik moet!" Toen ging de bel , dan was het latijn. Ik ging weer alleen zitten, en Jungkook ging naast mij. We hebben een nieuw woord geleert aqua, dat betekent water...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ontmoeting met BTS
FanfictionKim Lore is een meisje die in Zuid- Korea woont. Ze heeft BTS ontmoet. En ze werd de girlfriend van Min Yoongi Voor meer info -> lees het boek ;)