U Černého Kocoura
Černý Kocour: jak daleko jí ten slízky had mohl jako odvést???!!! Počkat.....vždyť ja jsem jí dal do náušnic čip kdyry vyrobila firma mého otce a by se našli návrhy kdyby se některý ztratili, takže ji můžu snadno vystopovat! Škoda je že mě to nenapadlo před 70 kilakama.....
O pár hodin později
Černý Kocour: Marinette by měla být někde tady.
A pak najednou Kocour uslyší její hlas.......
Marinette: Kocoure!!!!
Černý Kocour: Marinette!!!!
Marinette: tady jsem!Kocour běží za jejím hlasem a když jí uvidí v dálce, tak se rozběhne k ní, ale netušil že se žene do Markovi pasti co na něho připravil.
Černý Kocour: Marinette!
Marinette: Kocoure!Když už je u ní tak si něčeho všimne.....
Černý Kocour: Marinette.
RoboMarinette: Já my-my-myslela že mě ne-ne-ne-nenajdeš.
Černý Kocour:.....ty nejsi Marinette......😮, tohle je past!A pak najednou na něj ze zhora spadne klec.....a u Marka s Marinette začne pípat alarm.
Marinette: proč pípa ten alarm?
Marek: přišla nám návštěva, a teď můžu začít má hodina pomsty, neboj Marinette i pro tebe mám jednu připravenou, ale nejdřív se postarám o tu návštěvu co nám teď přišla.
Marinette: jaká návštěva?
Marek: tahle návštěva.......Marek zmačkne knoflík na klávesnici, který přinese klec.
Marinette: Kocoure????
Černý Kocour: Marinette??!!
Marek: je velice pěkné, že jsi se u nás zastavil Adriene.
Černý Kocour: Marku???!!!!
Marek: no dám vám chvíli čas na mluvení, protože se Marinette vdá za mě, protože já zaujmu tvé místo Adriene, to je ta má pomsta pro tebe milá Marinette.
Černý Kocour: cože????!!!!
Marinette: cože????!!!!
Marek: tak zatím čau, pomsta bude sladká. 😁😈Marek odejde pryč
Marinette: Kocoure...já...já.....
Černý Kocour: Pššššt. Marinette.....nemusíš nic říkat, vím že tě ten slízky had donutil.
Marinette: ale já chci být jako s tebou....😔
Černý Kocour: vždyť taky můžeme, máš u sebe Tikky?
Marinette: jo......ja úplně zapoměla že je u mě. 😁
Tikky: a taky jsem to všechno slyšela a dokážu vás odsud dostat.A Tikky rozvaže Marinette
Marinette: díky Tikky!
Tak Marinette odemkne klec ale cestou potkají Marka.
Černý Kocour: díky lásko, a teď rychle pryč! (Detransformuje se)
Marek: ne tak rychle vy dva!
Adrien: super, jako fakt tenhle už zase, ten nám tu tedy chyběl. 😑
Marek: vy někam jako nepůjdete!!!
Marinette: ale jo! Na policii!!!
Marek: no to si myslíš jenom ty Marinette!A najednou Marek hodí na Adriena podývní modrý prach....po kterým Adrien omdlí + ztratí vědomí a vzpomínky na Marinette.
Marinette: Adriene!!!! Neeeeee!!!!!😢
Marek (zlý smích): muhahahahaha😈😈😈😈.A Marinette přiběhne k Adrienovi.
Marinette: ne....Adriene..... (začne brečet) 😭😭😭😭
A najednou Adrien přestal dýchat....
Marinette: neeeee!!!! Co jsi to udělal ty hajzle!!!!!!!
Marek: to co jsem říkal vykonal jsem pomstu proti Adrienovi, já jsem mu jednou říkal, že se dočká mé pomsty, ale on to nebral vážně tak jsem se pomstil.
Marinette: proč na to Marku nemůžeš zapomenout??? A nenajdeš si jinou holku???
Marek: protože k tobě cítím silné pouto, a ty mě nejvíc přitahuješ, takovou jiskru co máš zy jiné holky nemají.A co to do řekl tak na ní hodí podývní prach co měl růžovou barvu. Který jí způsobil stratu paměti. A od tihle chvíle Marek využil svatbu Adriena a Marinette.
Marinette: co se stalo?
Marek: neboj lásko, bolela tě hlava a omdlela jsi, ale neboj se všechno je v pořádku.
Marinette: lásko? Promiň.....moc si nepamatuju jak jsme se seznámili....
Marek: seznámili jsme se ve škole, pamatuješ?
Marinette: jo, už si vzpomínám....Marek že?
Marek: jo drahá 😁 snad si nerozmyslíš, že zrušíš zítřejší svatbu.
Marinette: svatbu? A proč bych jí měla rušit, vždyť se budu vdávat za tebe.
Marek: ale nic....😁Pokračování příště.
ČTEŠ
Boj o Marinette Dupain-Cheng 2
AdventureUž je to rok, co Adrien požádal Marinette o ruku a pomalu se blížil den jejich svatby. Ale den před svatbou se opět objevil Marek a unesl Marinette. Adrien se proto následně vrací v čase, aby v únosu zabránil. Podaří se mu následně zabránit únosu...