Otevřel jsem dveře od svého bytu, které jsem i následně ihned zavřel. Tašku z nákupu jsem položil na kuchyňskou linku a vyndal z ní potraviny, které jsem ihned uklidil. Poté jsem se se zbytkem mé tašky dostal do mého pokojíčku, kde jsem uklidil zbývající věci. Převlékl jsem se do kalhotek a asi o dvě čísla větší bílé mikinky. Sedl jsem si do postýlky a do pusinky si vzal dudlík. Hlavičku jsem si položil na polštář a podíval se z okna. Venku už nebylo tak hezky jako ráno. Není se čemu divit, když už je skoro Prosinec. To teplo ráno byl nějaký omyl počasí. Nad mými myšlenkami jsem se zahihňal. Já mám vlastně čísla od kluků! Po čtyřech jsem se vydal na druhý konec postýlky, kde jsem měl položený mobil. Sundal jsem kryt na mobilu s medvídky a vytáhl z pod něho papírek. Kryt jsem si ihned nasadil zpátky a rozbalil lísteček s telefonními čísly. Lehl jsem si na bříško a naťukal první číslo do telefonu. Uložil jsem si ho a potom mu napsal.
Me Ahoj
Na odpověď jsem moc dlouho nečekal.
Jungkookie Ahoj. Můžu se zeptat kdo jsi?
Me Jimin
Jungkookie Konečně Jiminie. Mám tě přidat do skupiny i s Taem?
Me Jo, děkuju
Jungkookie Hned to bude
Užívatel/ka Jungkookie vytvořil/la skupinu
○●○
Chci se zeptat pokud máte nějaký název pro jejich skupinu.
I luv u 💕
ČTEŠ
Still a baby {VMINKOOK}
Teen FictionIncident, který všem třem změní život •gay •crossdress a littlespace •boy×boy×boy •na začátku krátké kapitoly, potom už normální Start: 12.10.2019 End: 20. 5. 2020