Zack seikato

15 0 0
                                    

sim :zack
Cinsiyet :erkek
Yaş :25
Irk :Ölüm Getiren
Sınıf : Pied Sorcerer
Kişisel Özellikleri : ailesinden nefret eden,sogukkanlı oldugu kadarda (sadece cok tanıdıgı insanlara) sıcakkanlı,sevilmeyen
Fiziksel Özellikleri (Görünüş) : siyah saçlı,mavi gözlü
Yetenekleri : karanlık eşya (karanlıktan seviyesine göre kılıc (katana büyük kılıc vb),yay,mızrak,hancer yaratması) kasvetli karanlık (karanlık büyüsüz bi eşyaya kara büyüsünü aktarip seviyesine göre kılıcını kırılmaz daha keskin ve ölümcül hale getirebilir)



Hikaye : Ailesiyle birlikte yaşayan zack'in 11 yaşında yaşadığı travmayı yaşatan olan o olaydan sonra hayatı tamamen deişmiş tir.





**Yaşadıgı olay**




**babası,annesi,ablası,küçük kardeşi ile gezerken**


**zack babasına baktı ve gülümseyerek şu soruyu sordu** ''baba neden böyle bi yerdeyiz...''**babası ona cevap vermeden devam ediyordu ve yapcagı şey onu ölüme sürüklüyodu bunu bilmekteydi aradan 5 dakika gibi bi süreç daha geçti ve babası ona cevap verdi** bi arkadaşımın yanına oglum.**bunu dediginde bi eve girdiler ve zack girmemişti içinde kötü bir his vardı dışarıda bekledi 20 dakika boyunca ve hava cok soguktu o yüzden donmak üzereydi ve içeri geçti** ''s-soguk....içeri girmem gerek....'' **içeri girdiginde gözleri dolmuştu annesi,babası,ablası ve küçük kardeşi yerde kanlar içinde yatıyordu babasının elindede bıcak vardı zackın gözleri doldu ve o anı gördügü için pisikoloji acayip bir şekilde bozuldu ve orda yakınlarda yaşayan amcasının evine koşarak gitti** **aradan 8 dakika sonra**''**evi kapısını aşırı şiddetle caldı** amca! amca!''**amcası kapıyı açtıgı an ağlayarak olanları anlattı ve amcası onu içeri aldı** ve 11den 14 yaşına kadar normal yaşadıktan sonra zack nefret,kin,öldürme istegi ve gölgelerde yaşamak vb bircok şey istemeye başlamıştır amcası ona 16 yaşına kadar bakabilmiştir sonra zack kaçmıştır. o süreçte bircok kılıç yay mızrak gibi şeyleri kullanmayı ögrenmiştir. ve babasının bi kara büyücü (ölüm getiren) oldugunuda. ve hayatını yaşamaya devam ediyor suikastci olarak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

karanlık büyü sevdalısı zackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin