1 | Tečka Enter Odesláno!

4.7K 291 18
                                    

"Tak, odeslala jsem to." 

"Víš co nechápu?" Řekne ona.

"Ne to opravdu nevím."

"Proč se podepisuješ jako Ferrgie_Brown_Johnson?"

"To je moje krycí jméno, chápeš?"

"Moc né... Ikdyž... Ale jó."

"Hele, mě už tahle hra nebaví. Půjdu už domů, stejně začíná být tma ajá bych nerada šla v tmavočerné tmě tím parkem." Řeknu a beru si svůj kabát.

"Jasně... Tak zítra ve škole. Naposledy Alex! Poslední den na střední! Pak nám bude už 20!!! Bože toto uteklo! Známe se už od školky..."

"Řekneme si to zítra, ano?" Přeruším její proslov a odcházím domů, teď na tohle opravdu nemám náladu.

"Jsem doma!" Zakřičím přes celý dům. Nic. Odložím si klíče, zuju boty a dám kabát na věšák. Mamka s taťkou jsou určitě ještě v práci; Lea, moje sestra které je 26 je určitě se svým přítelem Markem doma a zabydlují si svůj nový byt; Annie, moje další sestra které je teprve 14 je určitě u její nejlepší kamarádky Mackenzie a podle všeho u ní bude spát; Thomas, můj bratr kterému je 23 je určitě v klubu se svými kamarády; Sue, moje sestra, které je 17 fakt nevím kde je, asi je u France, to je její kamarádka; No a zatím můj poslední sourozenec kterému je 9 a jmenuje se Mike je určitě u babičky a dědy... No jo! Máme hodně početnou rodinu... Moji rodiče musí být blázni! Ikdyž, co by jste čekali... Oba dva jsou z devíti dětí. No prostě Lea, Annie,Thomas, Sue,Mike a já jsme sourozenci takže nás je šest.

Zabouchla jsem dveře do mého pokoje a sedla si na postel, ale po asi pěti minutách jsem si lehla a začala jsem přemýšlet nad tím debilním úkolem co mi dala Amy. Jak může být tak naivní a myslet si, že mi opravdu odepíše?

Z přemýšlení mě ale asi o deset minut později probralo vibrování mého mobilu.

Otevřu svůj iPhone a kouknu se do novinek. 

Twitter - Soukromá zpráva od uživatele Harry_Styles.

------

poznámka autora 2014 - Ahoj, vím, že je to asi krátké ale co nadělám... Další už budou delší.... Snad... Jó...

Pište komentáře a dávejte Votes :D plosíííim

Adelle227

poznámka autora 2017 - Snažila jsem se s tím něco udělat, aby to nebyl až tak moc velký cancer, ale myslím, že tomuhle příběhu už není pomoci. 

Adele

Pravda nebo Twitter? [harry styles]Kde žijí příběhy. Začni objevovat