Tür; Büyü, Komedi, Aksiyon
İmdb; 6,6
Konusu; Asta ve Yuno aynı gün yetimhaneye terk edilmiş iki yetimdir. Çocukken birbirlerine meydan okuyup kimin Büyü İmparatoru olacağını görmeye söz verirler. Ne var ki yıllar geçtikçe ikisinin arasındaki büyü gücü fark uçurumlara dönüşür. Yuno'nun büyü konusunda ustalaşırken varken Asta büyü bile kullanamaz ve bu sebeple sadece fiziksel antrenmanlara yönelir. Pes etmek nedir bilmeyen Asta bir gün inanılmaz bir güç elde eder ve iki arkadaş aynı amacın peşinde yola koyulur.
Bölüm; 112
---------------------------------------------------
Kendi Fikirlerim;
Öncelikle baya güzel bir anime ve açıkca yazmak gerekirse 47. bölümden sonra
nefessiz bir şekilde youtube'dan süreden süreye atlaya atlaya bitirdim. (Ne kadar surekleyici bir anime olsa da ben sabirsiz biriyim.... ve haftaya pazar düzgün bir şekilde izleyeceğim tekrardan. (: )Kara boğaları ve altın şafağı çok sevdim.
"Alayınızdan daha melek" XD
"Niye aylaklık ediyorsunuz?!" XD
Shiplerim; Asta x Yuno, Magna x Luck
Sevdiğim karakterler; Asta, Yuno, Luck, Leopold, Noelle, Dorothy, Gauche.
Yuno'yu ve asta'yı alone hades ve tenmaya benzettim.
Asta'yı tenma dışında izuku'ya da benzettim güç konusunda.
Yuno'nun ve asta'nın terazi burcu olduğunu öğrendiğimde sevindim.
Luck'ın terazi olduğunda baya baya sevindim.
Luck ve magna birbirlerinin iyi arkadaşı olduğunu soylediklerinde ben;
*-*