capitolul 3

12 0 0
                                    

Pov.Dia

Sunt așa îngrijorată de Andrei, a plecat și nu s-a mai întors. Oare a pățit ceva? Acel străin are de aface cu asta ? Este ora 22 noaptea și nu răspunde nici la telefon .
Mă ridic din pat hotărâtă să îmi iau ceva pe mine și să mă duc să îl caut pe Andrei, am o presimțire rea de tot cu asta .
Mama nu ar accepta să ies la ora asta , dar vreau să îl găsesc pe Andrei neapărat.
Ies din casă încet, încercând să nu fac gălăgie . Îl sun iar pe Andrei dar iar nu răspunde. Are telefonul închis.
Brusc mă ciocnesc de un corp , dar am norocul de data asta să nu cad jos , minune.

Mă uit la persoana din fața mea și fac ochii mari .

-Alberto!?(spun mirată spre el )

Mă uit la el și mă mir că am dat de el , brusc mă îndepărtez de el amintindu-mi toate scenele nasoale cu el , mai ales despre viol de care nu i-am spus lui Andrei . Sigur el are de aface cu dispariția iubitului meu.

-Bună Diana! A trecut ceva timp ( spune zâmbind)

-Lasă vrăjala asta cu mine,Alberto . Unde este Andrei?Ce i-ai făcut ticalosule?( întreb nervoasă vrând să îi dau o palmă peste față)

-Poftim?

- Ce ai auzit , unde este Andrei?

- De unde vrei să știu eu . Ultima dată l-am văzut la spital nu știu nimic de el .

-Minți! S-a dus la fosta voastră casă să discute cu noi proprietarii .

-Stai , Andrei s-a dus acolo? Doamne cât de prost poate să fie ( spune punându-și mâinile în cap nervos)

- Nu te preface că nu ști! Ști despre ce este vorba , Andrei nu s-a mai întors de acolo.

Se uită la mine , oftând încercând să se calmeze.

-Mă jur pe ce am mai sfânt că nu am nimic de aface cu asta , Diana. El nu țe-a spus ce este în casa aia?( mă întreabă încercând să fie calm)

Stai puțin, Andrei nu mi-a spus cine era tipul ăla care a venit la mine și s-a purtat foarte ciudat.

- Ce să îmi spună?( întreb eu)

-Este mai complicat . Vezi tu începe un război între familie noastre. Tata l-a împușcat acum mult timp pe fratele lui în cap . Fratele lui caută răzbunare acum, ne-a luat organizația care v-ați chinuit tu cu fratele meu să o închideți, vrea să îi facă rău tatei , care acum este la spital din cauza lui și vrea să ne facă rău mie și lui Andrei.

Sfinte Sisoe , nu pot să cred că Andrei nu mi-a spus ce se petrece . El judecă în ce s-a băgat? Vă spun eu , nu.

- Dar de ce a pornit războiul ăsta?

- Nu știu! Tata mi-a zis acum ceva timp că are un frate care caută răzbunare . Nu știu cine este ? Cum arată ? Nimic despre el nu știu .

-Știu că are un băiat  . Cred că este  de  vârstă cu tine sau cu mine nu îmi dau seama , el a venit la mine acasă să îl caute pe Andrei .

Mă uit la el și observ cum mârâie de nervi.

Observ cum se întoarce cu spatele vrând să plece , îl iau de braț acesta întorcându-se spre mine.

- Unde te duci?

-La dracu mă duc! Mă duc după prostu de frate miu. ( spune țipând spre mine)

-Este periculos nu poți să te duci singur .

-Te când îți pasă ție de mine ? ( spune amuzat spre mine)

- Nu îmi pasă de tine , dar gândește-te că ăsta  este planul acelor tipi . L-a răpit pe Andrei ca să te duci tu după el ca să pună mâna și pe tine .
Trebuie să anunțăm poliția.

Secrete Dureroase volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum