0️⃣

13 2 0
                                    

,,Co to bude?"
Opět jsem se pohádal s matkou.
Potom co se rozvedla je to s ní čím dál tím horší. Proto teď sedím s klukama v restauraci.
,,Jedna vodka a dvakrát rum."
Řekl modrovlásek a mladá dáma se na nás mile usmála a pak odešla.

,,Zase jste se pohádali?"
Zeptal se mě blondýn sedící vedle mě a já jen kladně pokýval hlavou.
,,Jo je to s ní hrozný."
Otočil jsem oči v sloup a odvrátil od nich zrak. Momentálně jsem neměl náladu na nějaký otázky. Pak mi ale zavrněl mobil. Jedním potáhnutím ho odemknu a podívám se abych zjistil kdo mi píše. Máma....

Máma
Okamžitě se vrať domu !!

'Zobrazeno' 20:37

Jestli se hned nevrátíš budeš mít zaracha!!

'Zobrazeno' 20:39

Hned co jsem to dočetl přišla číšnice s naší objednávkou.
,,Děkujeme"
Řekli jsme na ráz a hned na to jsme si přiťukli. Oznámil jsem klukům že budu muset odejít. Na to oni přikývli a všichni jsme se rozloučili.
,,Tak čau" řekl ještě než jsem zmyzel ve dveřích od restaurace a poté se vydal směr domů.

Byla pěkná zima
. No není divu když už je půlka Prosince. Heh. Šel jsem různými uličkami a po chvilce už jsem stál před dveřmi našeho dvoupatrového domku. Vyhrabal jsem z kapsy klíče a chvíli váhal. Pak jsem se ale odhodlal a dveře otevřel.

Doufal jsem že už spí ale marně.
,,Kde jsi zase byl?!"
Nad tím jsem si jen povzdychl a přiměl se ke slovu.
,,S klukama venku"
Řekl jsem jí v klidu 'pravdu' , načeš si ona překřížila ruce na prsou a poklepávala si nohou do rytmu.
,,Zbal si věci, zítra se stěhujeme" pronesla s klidem v hlase a já na ní vytřeštil oči.
,, COŽE?! To nemyslíš vážně?! Nechci od tud ,mám tu kamarády!! Líbí se mi tu!!"
Vyjel jsem po ní. Ona na to jen pokrčila nos a zvedla hlavu mírně nahoru.
,,Zmlkni a běž do pokoje!"

Vůbec jsem to nechápal. Odebral jsem se tedy po schodech nahoru a otevřel dveře od mého pokoje. Třískl jsem vší silou dveřmi. Hah... doufám že to aspoň slyšela. Potom jsem sebou švihl do postele a, ze zadní kapsy u kalhot, vytáhl mobil. Najel jsem na společný chat s klukama a následně začal psát.

Bunnyboykook🐇
Kluci??

Chimmijimi🐶
No?

Yoongiles😴
Co se zase stalo...

Bunnyboykook🐇
Stěhujem se...

Chimmijimi🐶
COŽE?!

Yoongiles 😴
Proč co se stalo?

Bunnyboykook🐇
No myslím si že jí vyhodili z práce a ona si našla práci jinde... Vůbec se mi od tud nechce T^T

Yoongiles 😴
Je mi tě líto Jungkookie

Bunnyboykook 🐇
Od tebe bych to nečekal 😅

Yoongiles 😴
Za koho mě to máš?
Tss •^•

Chimmijimi 🐶
To bude dobrý Kookie nějak to zvládnem... i když se mi bude moc stýskat (ᗒᗩᗕ)

'Zobrazeno' 20:58

S tím jsem vypl mobil a položil ho na noční stolek vedle mé manželské postele. Hlasitě jsem si povzdychl.
,,Aishhh~ já nikam nechci!"
Řekl jsem si sám pro sebe a vzal do ruky polštář kterým jsem následně hodil po protější zdi. Očima jsem pak zabloudil na VELMI zajímavý strop.
Chvíli jsem tak ležel a pak se jsem se natáhl po mobilu. Pohled se mi naskytl na naší společnou fotku.

 Pohled se mi naskytl na naší společnou fotku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ahh~ budou mi chybět T^T. Všechno mi bude chybět. Vlastně ani nevím, kam jedem. S zjištěním že je něco málo po deváté hodině jsem mobil odložil zpět na stolek.
,, Zbalím si zítra"
Řekl jsem si opět pro sebe a vztal.

Ze skříně jsem si vzal pyžamo a odešel do koupelny. Svlékl jsem se a pustil na sebe příjemně teplou vodu. Chvíli jsem jen tak stál a nechal po sobě stékat jednotlivé prameny vody. Po půl hodinové sprše jsem se oblékl a došel zpět do svého pokoje.

Tam jsem následně ulehl do měkké postele a přehodil přes sebe deku.
Zavřel jsem oči a čekal až se přemístím z reality do říše snů.

Perhaps it is not a dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat