jaloux

12 1 0
                                    




Kender du det når dine veninder får kærester og du er lidt jaloux, det kender jeg alt for godt. Igår fortalte min bedste veninde at hun og V er kommet sammen. Jeg jaloux, jeg ved virkelig ikke hvorfor, altså jeg mener hendes forhold holder aldrig ret længe.

V er en af skolens mest populære drenge, han skifter jævnligt sine kærester ud.

Jeg går ind på skolen og sætter mig på min plads, Nam-kyu (min bedste veninde) plejer altid at komme hen til mig, men idag ser hun slet ikke at jeg kommer. Da jeg ikke har noget andet at tage mig til går jeg over til hende, hun sidder med hovedet begravet i sin mobil.

"Godmorgen" siger jeg for anden gang da hun endelig kigger op "åhh kom og se" siger hun glad og viser mig mobilen, der er et billede af V i baroverkrop på. "Er han ik' bare lækker?" spørger hun og kigger på mig "mhhh" siger jeg bare og håber at hun vil spørge mig om det gik godt ved lægen igår, men det gør hun ikke hun snakker bare videre om hvor glad hun er for ham.

Jeg sidder ved det bord i kantinen mig og Nam-kyu altid sidder ved og venter på at hun kommer. Endelig kan jeg se hende komme gående. "Øhmm kan vi ikke rykke tættere på deres bord?" spørger hun og nikker hen mod hvor V og hans venner sidder. "jo" sukker jeg.

Nam-kyu skynder sig over til bordet ved siden af deres og prøver at få det til at ligne at det bare er tilfældigt at vi kom til at sidde der istedet for der hvor vi altid sidder. Jeg kan fornemme V's blik på mig, jeg kigger op og han smiler til mig. Først kigger jeg om der er nogen bag mig, det er der ikke så det må være mig han kigger på.

Jeg får øje på Nam-kyu og glemmer det. Jeg går over og sætter mig ved bordet. Vi sidder og snakker og alt føltes helt normalt da hun får en besked, den er selvfølgelig fra V. Resten af spisepausen siger hun ikke et ord til mig men sidder bare med hovedet begravet ned i mobilen igen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My best friends boyfriendWhere stories live. Discover now