Reklám + Remus leugrik a hegyről

1K 127 9
                                    

Hellókabellóka!

Nemrég publikáltam egy drarry témájú könyvemet, és hátha van itt olyan, akit érdekelne 😅

Elvarázsolva

„Az eső sziporkázott a két párbajozó közt, az átkok egymást követték, Harry szemei pedig csak úgy villogtak a sötét éjszakában. Aspen nem hagyta magát, szorgosan védte ki Potter támadásait, egyre közeledve felé.
Malfoy könnyekkel áztatott arccal rohant a két fiúhoz, megszorítva pálcája markolatát.

– Azt hittem, hogy barátok lehetünk!

– Nem barátkozom hazugokkal – felelte Harry, és pálcájával egy határozottat suhintott, mire a kiérkező lökéshullám Aspent egy tölgyfához kényszerítette.

– Elég legyen! – Draco lehunyta a szemét és célzás nélkül mondta ki a három tiltott átok egyikét. A vérfagyasztó üvöltés felrázta az egész környéket, a tehetetlen Malfoy pedig térdre rogyva sírt, esedezett a z egész világ megbocsátásáért, melyet ezek után sosem nyerhet már el. ”

Dumbledore professzor jóvoltából tizenkét szerencsés roxforti diák Erdélyben tölthet tizennégy napot, mely során találkozhatnak az Erdélyi Nemzeti Kviddics Csapattal, illetve bizonyos ritka sárkányokkal is. Harry Potter, mint Albus legkedveltebb tanulója, természetesen részt vesz a kiránduláson, ahol Aspen, a csapat fogója rögtön a szárnyai alá veszi.
Harry ámulattal csodálja Aspen tehetségét, azonban ez kicsit sem tetszik a folyton a két fiú körül ólálkodó, jeges tekintetű Draco Malfoynak.

Ha gondoljátok, fent van a profilomon az első rész, nézzetek bele 😋

§∆§

McGalagony: Tehát csak azt mondom, tegyék azt, amit Lupin is tesz!
James: Ha Remus leugrik a szikláról, nekünk is le kell?
McGalagony: Nos, mivel ha Mr. Lupin leugrana a szikláról, nagy eséllyel megmérné a szikla magasságának átvilágítási szögét, a víz mélységét, illetve azt, hogy milyen egyéb szögek fellelhetőek a sziklán belül és akörül. Szóval igen, ha Mr. Lupin leugrana a szikláról, javaslom, ugorjanak utána.

TekergőkWhere stories live. Discover now