Stiles, Scott'ın peşinden barınağı geziyor ve bir yandan da alabileceği bir köpek bakıyordu. Arkadaşı bu konuda pek yardımcı olacağa benzemiyorken, Stiles ilgiyle her köpeği inceliyor, âşık olacağı köpeği arıyordu. Scott'ın işaretiyle dönüp baktığında kafesinde sessiz sakin yatarak, başını patilerine koyan muhtemelen 1 yaşlarında Golden'ı gördüğünde bir an dondu.
O bakışlar öyle mahzun ve ağlamaklıydı ki Stiles içinin eridiğini hissettiğinde Scott'ın böbürlenerek ben buldum demesine aldırmadı ve barınak görevlisine işaret ederek onu istediğini belirtti. Köpeğin mavi gözlerindeki hüznü silmek istiyor, bunun için ona çok iyi bakacakken görevlinin yönlendirmesiyle köpeğin kafesinin açılmasını bekledi. Köpeğe yaklaşıp heylediğinde, köpek hafifçe başını kaldırıp, gözlerini kırpıştırdı. Sonra sanki kabullenmişçesine başını kendisine uzanan ele sürttüğünde, Stiles sıcacık gülümsedi. Scott'ın başparmağını kaldırmasıyla, doğru köpeği bulduğunu anladı.
Görevlinin getirdiği kâğıtları bir yandan dolduruyor, bir yandan da köpeğini seviyorken -ki dişi olduğunu öğrenmişti- Scott'ın eline vurarak evdeki köpeğini sevmesini, kendi köpeğini bırakmasını söylediğinde Scott büyük bir kahkaha kopardı.
"Benim Hades'imle çok iyi(!) anlaşacaklar."
Stiles kendisini her seferinde ısırmaya çalışan köpeği hatırlayıp yüzünü buruşturduğunda Scott ikinci kahkahasını patlattı.
Sonunda kâğıt işi bitip Stiles köpeğine göğüs tasması geçirip ayarladığında onun bu uysallığına âşık olduğunu hissediyor, gülümsemesine engel olamadı. Çok iyi bir köpek seçtiğine emin konuştu:
"Hadi bakalım kızım evimize gidelim, tamam mı?"
Golden hafifçe havladığında Stiles kocaman gülümsedi ve cipinin arka kapısını açarak binmesini gösterdiğinde Golden hemen arka koltuğa hopladı. Scott'ın da ön koltuğa binmesiyle sürücü koltuğuna geçti ve artık kendisinin de köpeği olduğunu biliyor, sırıtarak eve yol aldı.
****
"River kızım buraya gel!" Stiles köpeğinin gelmesiyle tasmasını geri takıp bugünkü eğlencelerinin bittiğini söyleyip eve doğru yürümeye başladığında River, artık daha eğlenceli ve daha aktif bir köpek olmuşken, Stiles bundan memnun eve yürümeye devam etti.
Stiles şu aralar işsiz, köpeğini hiç yalnız bırakmıyorken, onun açılmasının da en büyük sebebinin bu olduğunu biliyor hafifçe gülümsedi.
****
"Stiles şirket iş başvuruna olumlu yanıt verdi, görüşmeye bekliyorlar."
Stiles havaya hayali bir yumruk atarak kendisini tebrik etti ve görüşmenin gününü ve saatini öğrenip heyecandan telefonu Scott'ın suratına kapattı.
Eski iş yerinde CEO olarak çalışıyorken, patronunun isteğini yerine getirmeyip kendi bildiğini okuduğundan dolayı kendini bir anda kapı dışarı bulmuştu. Şirketin zarara girmemesi için elinden geleni yapmasına rağmen kendisini kovan patronuna tekrar sövdü. Ondan sonraki bir ay boyunca gerek dinlenmiş, gerekse River ile vakit geçirip yürüyüşlere çıkmışsa da artık hiçbir şey yapmamaktan sıkıldığında, Scott'ın finans müdürü olarak çalıştığı şirketin yaşlı CEO'sunun ani ölümü işine yaramıştı. HALE Holding kendisi için ideal bir inşaat şirketiyken hemen başvurusunu göndererek çağırılacağı günü beklemişti. CV'sinin kabarık olmasına güvenerek başvurusunu yaptığında bu kadar çabuk çağırılacağını tahmin etmemişti.
Bu düşüncelerle dolabına ilerleyip açtı ve yarın giyebileceği takımlara baktı. Kızının yanı başında mızırdanmasıyla yemeğini vermeyi unuttuğu aklına geldiğinde heyecanına gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Bağ
FanfictionStiles barınaktan aldığı köpeğin, aslında kayıp olduğunu ve sahibinin de patronu olduğunu bilmiyordu. (Sterek)