(lattam hog naon teccet nektek az első bev. réz ezért itt van a masodik is votojjatok kösziiiű)
reggel cirmi melet ébredtem pedig tegnap meg rafaelo volt és alutt meletem de lehet kieset az ablakon de mindegy nem érdekel. nyulytóztam egyet majd még egyet majd feláltam betakartam a cirmit és elindultam a luxus fürdőszobánkba amibe a szobámbol is lehet meni mert az emeleten töb is van így kelet nekem is. szóval bementem a fürdőszobába megengedte m a vizet a dzsakudziba és míg fojt a viz én gyorsan megmostam a fogam majd a tükörbe mosojogtam és megmondtam magamnak hogy milyen széb vagyokj. fürdés közbe cirmi belökte a fa ajtót én megilyedtem es ugrotam egyet így fél kiló víz kiment a jakudziból. rászóltam cirmire majd füröftem tovább s mikor megvoltam megtörülköztem felkaptam magamra egy kircsi szetet konytba fogtam a halyam s miután bekaptamegy almat elindultam a suliba gyalog. ez volt rajtam:
kixsit fáztam benne de beérve a gimibe a palim röpült felém aki felmelegítet igy mán nem fáztam és tuttam hogy életben van. megcsókoltam szájjon majd megfogtam a kezét és elindultunk a töri terembe ahol az ofőnk szigorú fapofával várt minke tés ránk szólt hogy maraggyunk távol egymástól mert ez egy nyílt terem és nem akarja ezt látni mert még kiskorúak vagyunk és ő nem. szóval elengedtem és leültem a ribanc zsuzsi melé aki már négyszer elakarta venni tőllem a pasimat le is feküdt vele de én nem engettem hogy elvegye és megtéptem egy hete a ribancot. csúnyán nézet rámnde nem érdekelt én tiszteségesen leírtam a töri óra vázlatát majd telefonozni kesztem a hátralévő öt percbem. ezután még volt hat óránk meg egy nulladik, de egyik sem fontos csak a tesi így mostt aról akarok beszélni. nagyon perverz tanárunk van álítólag má 3 csajjal volt a szertárban de o mindik scak azt monggya hoyg labdákat pakolnak de én nem hiszek neki. szekrénytugrotunk és láttam hogy a segemet nézi de próbáltam nem foglalkozni vele. elmondtam zet a rafaelnek aki azt mondta erre hogy holnap megveri. hátlyó mondom. szpojler nem verte meg a hazug disznója. hazamentem busszal majd mivel naon fáradt voltam ráfeküdtem cirmire s közösen elaluttunk majd csak másnap reggel ébredtünk fel arra hogy besüt a nap.
VOTOLJATOK LÉCI
YOU ARE READING
Eszmerálda naplója
Romanceegyzser volt holnem volt volt egyszer egy eszmeráldá aki egy kiss vidéki falusy leányka volt es aki szerelembe volt esve egy rafaell nevezetü fiatalemberbe. ha szerec örök klaszikus regéyneket olvasni akkor gyere olvasni mert eszt a sztoryt neked ta...