Hyaji pov
Apabila aku membuka mata aku..aku terkejut sebab aku berada di katil..tak silap aku..semalam aku tidur di sofa..then now? Camne aku leh tido kat atas katil..apabila aku pusing sahaja aku ternampak muka suami aku yang masih lagi dibuai mimpi
End Hyaji pov
Hyaji : Jungkook saya rindu awak (kata hyaji di hatinya sambil itu hyaji membelai pipi Jungkook)
Jungkook : ehem (tertiba Jungkook membuka mata) kau buat pe nih? (Mengangkat kening sebelah🤨)
Hyaji : ha (langkabut bangun) xde pape
Jungkook : kau nk gi mne? (Pegang pergelangan tangan Hyaji) aku masih tk cukup tidur nih
Hyaji : pastu awk sambung lah tidur tu
Jungkook : aku nk kau teman aku (tarik Hyaji terus jungkook peluk Hyaji kuat-kuat*muka hyaji berada di dada Jungkook*) (*korang fhm kan?*) teman aku ye
Hyaji : Jungkook (ingin mengeluarkan air mata) saya harap ingatan awk pulih dgn cpt (kata hyaji di hatinya) Jungkook saya nak kene hantar anak gi sekolah lah (cuba keluar daripada pelukkan Jungkook)
Jungkook : sekarang baru kul 4 pagi..kau tk yah nk tipu aku...aku tengok jam k (bertambah kuat peluk Hyaji)
Hyaji : Jungkook lepas lah (tolak badan Jungkook)
Jungkook : kenapa lak? Kau kata aku suami kau..kenapa aku tkleh peluk kau lak?
Hyaji : awak boleh peluk saya bila awk punya ingatan dh pulih jer (tolak badan Jungkook tpi apakah daya..hyaji seorang perempuan yang lemah lembut) Jungkook lepas lah!
Jungkook : TAKNAK!!! (Suara jungkook berubah jadi tegas dan jungkook terus pandang Hyaji dgn muka kemarahannye)
Hyaji : Ju-Jungkook (nangis)
Jungkook : macam mne ingatan aku nak pulih kalau kau tk nk bantu aku untuk aku ingat semuanyeee!
Hyaji : Mi-mianhae (still nangis)
Jungkook : tolong aku..tolong bagi ingatan aku pulih..aku memang tk ingat kau..aku tk ingat sape budak tu tapi hati aku nih..bila nampak kau..aku ase nak nangis..same jugak dgn budak tu... kenapa? kenapa aku rase nak nangis bila nampak korang berdua? KENAPA?!!!!! (Jungkook mula mengeluarkan airmata)
Hyaji : (hanya mampu tenung muka Jungkook sambil menangis) se-sebab dulu awak langsung tk de masa untuk kami berdua..awak sibuk dgn kerja awak sampaikan Hya Jung pun awak terabai.. tpi bila saya suruh awak berhenti kerja tu..awak langsung tk nak dan awak terus marah saya bila saya suruh awak berhenti kerja tu
Jungkook : kerja?! Kerja ape?!
Hyaji : awak... awakkk
Jungkook : aku ape?! Cakap lahhhh!! (Mengoncangkan badan Hyaji)
Hyaji : awak ketua mafia!
Jungkook : ke-ketua mafia?! (Jungkook terkejut)
Hyaji : ye Jungkook iyaa...awak ketua mafiaaaaa
Jungkook : ta-takkan lah (tertiba kepala jungkook sakit dan jungkook teringat sedikit yg dia bunuh org) argh!!!!!!!! Kepala aku!!!! (Jungkook tolak Hyaji)
Hyaji : Jungkook awak okay tk nihhhh (cemas)
Jungkook : kepala aku sakit!!!!!
Hyaji : kita pergi hospitall
Jungkook : arghhh!!!!!!! Taknakk!!! Tolong aku!!!
Hyaji : awak nk saya buat ape?!
Jungkook : jangan tinggalkan aku (terus peluk Hyaji)
Hyaji : ye saya takkan tinggalkan awakk (balas pelukkan Jungkook)
Jungkook : kepala aku (jungkook menangis sambil ii itu Jungkook tertido di dalam pelukkan Hyaji)
Hyaji : Jungkook? (Hyaji tengok jungkook ternyata Jungkook tertido di bahunye) disebabkan saya..awak menderita Jungkook... maafkan saya (cuba melepaskan pelukkan Jungkook)
Jungkook : jangan tinggalkan saya (taknak lepaskan pelukkan)
Hyaji : erm (pelukk Jungkook) saya takkan tinggalkan awk syg (nangis disebalik pelukkan itu)
Skip
Jungkook pov
Apabila aku bangun jer..aku tengok perempuan tu xde dengan aku..hm mula lah aku nak jadi beruk..
End Jungkook pov
Jungkook : wehhhh!!! Mne kauu (mencari Hyaji di sekeliling rumah) wehh!! (Mula nangis) kau kata kau takkan tinggalkan aku! Kau tipu akuu (terduduk di lantai)
Hyaji : (tertiba pintu terbuka tenyata Hyaji) jungkook? (Jalan kearah Jungkook)
Jungkook : weh!!! (Berdiri then terus peluk Hyaji) jangan lah tinggalkan aku (nangis)
Hyaji : saya tak tinggalkan awak lah.. (tertawa kecil)
Jungkook : abis tadi kau gi mane?! (Bertambah kuat peluk Hyaji)
Hyaji : tadi saya pergi hantar anak gi sekolah lah (melepaskan pelukkan Jungkook then lap air mata Jungkook) dah takmau nangis lah (senyum) awak dah makan ke belum nih?
Jungkook : (mengeling kepala) blm
Hyaji : dah jom gi makan ye (tarik tangan Jungkook pergi ke dapur) dah awak tunggu sini..saya gi masak sekejap
Jungkook : tk nk aku nk ikut kau
Hyaji : ya tuhan saya pergi masak untuk awak sekejap jer..awk nih nape ngade ii sangat nihh (tergelak Hyaji)
Jungkook : gelak pulak dia nih...
Hyaji : dh lah awk duk sini jer..saya nak pergi masak (terus tinggalkan Jungkook)
Jungkook : erm
Hyaji : (semasa Hyaji tengah memasak tertiba ade orang peluknye daripada belakang) eh kedebung kedepang pak lebai makan biawak (panjangnye melantah hyaji) jungkook!
Jungkook : ha? (Tertawa pelahan)
Hyaji : nasib baik nasi goreng nih tk terbang kat muka awak.. buat org terkejut jer ish
Jungkook : hehehe (peluk Hyaji kekuat)
Hyaji : nih kenapa nih? Kan saya kata tunggu kat meja sane uh...
Jungkook : aku bosan lah
Hyaji : erm iyalh (mematikan api dapur) dah jom makan..dh sane sane..sya nak ambik pinggan
Jungkook : taknak
Hyaji : ikut suka hati awak lah
JADI JUNGKOOK IKUT JER LANGKAH HYAJI TANPA MELEPASKAN PELUKKANNYE HAHAHA KORANG FAHAM KAN? TOLONG IMAGINEKAN YE ANAK II
S
KIP
-
-
-
-
-
-
-
-K bersambung... Jungkook punya perangai semakin manja dan mengade ngade ye anak ii😂 alaaa i tahu lah korang mesti time imaginekan korang tersenyum ii an eleh i know lah.. kalau tak tu maksudnye i salah lah tu.. kk jumpa di next ep..byebye loveyou.. plis vote ye😕♥️💕
YOU ARE READING
MR. MAFIA I HATE YOU *-/JUNGKOOK\-*
RomanceHyaji : lepaskan aku Jungkookk ! Tolonglahhh lepaskan akuuu ! aku dh tk tahan lagi dh dengan perangai baran kau ! (menangis sambil melutut) jebal ! lepaskan aku Jungkook Jungkook : aku tak akan lepaskan kauuu faham?! (menarik rambut Hyaji dengan kua...