Episode 2

16 1 0
                                    

Selepas Tamat Rehat, Haikal Borak Bersama kawan-kawan baiknya iaitu Hairul,Asyraaf,Akim Dan Harris di kelas sambil menunggu cikgu masuk. Haikal mengatakan bahawa dia ingin rapat dengan seorang perempuan kelas kedua tersebut. Dan mereka tergelak terbahak-bahak dengan Apa Yang dikatakan oleh Haikal. Mereka menanyakan kepada Haikal siapakah nama perempuan tersebut. Haikal menjawapnya iaitu Puteri Irdisya. Mereka menyuruh haikal untuk menunjukkan kepadanya perempuan mana satukah Yang dia cakapkan tadi apabila tiba waktu persekolahan tamat.

Justeru, Cikgu Ishmah Yang Mengajar Subjek Geografi masuk ke kelas Haikal. Dia Menanyakan Kepada Semua murid di kelas haikal "Siapa Yang Berminat untuk menjadi pengawas koperasi?" Kawan haikal iaitu Hairul mengajak haikal Dan rakan-rakannya Yang lain untuk ikuti bersama untuk menjadi pengawas koperasi namun haikal menolaknya begitu juga rakan-rakannya Yang lain. Hairul terus menerus memujuk Haikal namun Haikal tegar dengan keputusannya kerana haikal Ini seorang Yang tak suka mengambil amanah apa-apa di sekolah termasuklah menjadi pengawas koperasi tersebut daripada sekolah rendah lagi.

Selepas tamat waktu persekolahan, Haikal menunjukkan kepada Hairul, Asyraaf, Akim Dan Harris perempuan Yang haikal maksudkan Itu. Mereka katakan Yang perempuan Itu cantik tapi mereka menanyakan kepada haikal "Dia nak ke rapat Dengan kau" sambil tergelak Dan Haikal Cuma mendiamkan diri.Mereka memanggil perempuan tersebut sambil menjerit di khalayak ramai "Puteri Irdisya Ada Orang Suka Kat Kau Ni" Dan Irdisya Pandang mereka dan mereka tergelak. Haikal kemudian memukul mereka . Mereka kadangkala annoying Dan menyakitkan hati tapi mereka adalah sahabat Yang selalu ada ketika haikal susah mahupun senang oleh hal itulah haikal langsung tidak endahkan apa yang mereka katakan Dan tidak terasa hati.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 23, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

EpiphanyWhere stories live. Discover now