Jednoho krásného dne u Marinette a Adriena.
Lili: Mami, už můžu jít ven?
Marinette: udělala sis všechny úkoly? Máš uklízení pokoj? A dala si Mourkovi jídlo?
Lili:....ehm......
Marinette: neudělala! Když to doděláš, tak pak se mě ptej, jestli můžeš jít ven.
Lili: Dobře mami......Tak se pustila do domácích prací i úkolů a když stim skončila, tak už mohla jit s kamarády ven.
Venku
Lili: ahoj Nicku.
Nick: ahoj Lili, jak to jde s Denisem?
Lili: super, včera jsme to spolu dali dohromady a chodíme spolu.
Nick: Lili, to je úžasný! Gratuluji, moc vám to přeji.
Lili: díky 😄 a když už jsme u toho, pozvala jsem ho, aby šel s náma ven, snad ti to nevadí Nicku.
Nick: ne neva Lili.
Lili: ty si ten nejlepší kamarád ze všech na celým světě (obejme ho).Přijde tam Denis
Denis: ahoj.......
Lili: jeee, ahoj lásko (polibí se)
Nick: ahoj
Denis: tak co budeme dělat?
Lili: hm......Třeba půjdeme do herny?
Nick: to nezní špatně.
Denis: dobře.Tak se vydali do herny. A pak když už šli domů.
Doma u Denise
Denis: ahoj tati, jsem doma.
Marek: a jak to jde s naší dráhou Lili Agrestovou?
Denis: skvělé, vážně si myslí že ji miluji, s takovou krávou bych nikdy nechodil. (Lže)
Marek: přesně tak! A víš jaký je plán, že Denisi?
Denis: jo, vím tati.
Marek: dobře, tak jdi do svého pokoje.
Denis: dobře otče.V pokoji
Plagg: proč ji to děláš Denisi?
Denis: co myslíš?
Plagg: ten falešní vztah, co ti udělala??
Denis: to její rodiče.....zabili mi mou mámu!
Plagg: ale ona za to nemůže!
Denis: ale ano Plaggu! Kdyby se nenarodila, nic s toho by se nestalo! Pořád bych jsem měl svojí mámu.....ty nevíš jake to je, žít bez matky......
Plagg: možná ne, ale Adrien jo, a s toho pořád máš svého otce.
Denis: ten na mě kašle......jsem tu jen proto....aby mu vyšla ta jeho směšná pomsta. A nikdy se mě neptal, jestli jsem v pořádku nebo jak se cítím....a dokonce se k nim v loupal do domu a ukradl Adrienovi tento prsten, co mám na ruce jen proto aby mě využil jen proti Lili Agrestové která je mimochodem krásná ale s otcem se o tom nedá mluvit tak že mu musím lhát víš Plaggu.
Plagg: aha.....Pokračování příště.
ČTEŠ
Boj o Lili Agrestovou 3
AdventureMarek se pořád chce pomstít Adrienovi a Marinette a po Denisovich 18 narozeninám Marek dal svému synovi Denisovi prsten černého kocoura co ukradl Adrienovi, a na kukal mu že za nehodu jeho matky může zrovna rodina Agrestu a hned hi využil proti Lil...