Untitled Part 1

11 0 0
                                    

-Какво е направил отново баща ти?

-Нахлу в стаята ми, седна до мен и каза ,,Трябва да поговорим". Попитах го какво има и той започна да ми обяснява, че фирмата ни е пред фалит и единствения начин да я задържим на крака е да сключа брак със сина на директора на Heaven Company.

-Kaкво?! И ти какво му отвърна?

-Казах му, че ще си помисля, а той ми отвърна, че няма какво да го мисля, вече било решено и точка. Стана ми малко тъжно, защото той само мисли за компанията и не обръща внимание на чувствата ми. Сякаш той няма семейство и единственото му задължение е работата във фирмата.

-Гадно е да, но помисли какво ще се случи, ако компанията на баща ти фалира.

-Да, но със сигурност има и друга възможност, с която да се вдигне рейтинга на компанията. Защо трябва да замесва и мен. Не може ей така като му хрумне и да ме омъжи за човек, когото нито аз, нито той познава. Искам да се омъжа за човек, когото наистина обичам, а не за някой по сметка.

-Не знам какво да ти кажа...за първи път чувам някой да се сблъсква с такова нещо и не знам какъв съвет да ти дам, освен да поговориш още веднъж с него и да го убедиш да намери друг начин.

-Ще опитам, но се съмнявам, че ще промени решението си. В други ден имаме среща с директора на Heaven Company със съпругата му и естествено сина му. Ако той не промени решението си, да се надяваме, че този за когото ще се омъжвам ще бъде добър, а не идиот като другите богаташки момчета.

-Първо поговори с баща си, а след това гледай дали е добър или не.

-Да, първо това. Ако искаш да тръгваме, защото взе да се смрачава.

-Добре.

С Люба се разделихме, а аз бях на път към вкъщи, за да се опитам да поговоря с баща ми да размисли. Питате се коя е Люба? Най-добрата ми приятелка. Тя е човекът, на когото мога да споделя абсолютно всичко. Винаги ми даваше добри съвети, но сега не можеше да ми помогне, тъй като никога не се бе сблъсквала с такава ситуация. Нито пък аз, но ето, че и това се случи.

Влязох вкъщи и отидох в стаята си да се преоблека. След това слязох в хола, където беше и баща ми.

-Татко, може ли да поговорим?

-Разбира се! Какво има?

-Няма ли някаква друга възможност да вдигнеш отново рейтинга на компанията?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forced Marriage?Where stories live. Discover now