1

31 4 0
                                    

Tumaram hodnicima skole da bih stigla do kabineta hemije.Drzeci gomilu knjiga  citam lekciju iz biologije jer sledeci cas odgovaram.

Zaculo se skolsko zvono za pocetak casa, ja krenem da trcim ali padam na pod sa svim onim knjigama.

Grupa momaka krenula je da se smeje osim jednog koji ih je u cudu pogledao i brzo prisao da mi pomogne da pokupim stvari.

Pogledi su nam se susreli imao je tako slatkoreciv i umiljat pogled, mma sta ja pricam on je deo Skorpija (najpopularnija playboy grupa u skoli)
nikada ne bih smela da se zaljubim u njega.

Brzo sam otela svoje knjige iz njegovih ruku i krenula ka kabinetu.Sva sreca pa profesorica nije bila tu.

Dosla je nakon par minuta odmah za njom su usli i ovi momci.

Samo sam zakolutala ocima i nastavila sa svojim eksperimentom.

Dodavala sam svakakve hemihalije u erlenmajer dok od jednom nije prasnula u vis neka cudna penasta masa.

Bila sam pre ponosna na sebe cak sta vise sam dobila i peticu.
Jos jedna u nizu hahaha-rekao je moj slatki unutrasnji glasic.

Osetila sam da me Daehwi gleda, nastavila sam sa radom.

Gledao me je tokom celog casa jeste da je par puta dobio opomenu od profesorice jer nije nista radio ali nije prestao, ni jednu jedinu sekundu.

Posle casa je odmah prisao do mene i trazio mi svoj broj i opet me gledao onako onim neodoljivim pogledom.

Nisam mu dala broj jer ipak je jedan od Skorpija...

I na Biologiji sam dobila peticu ne znam ni ja kako jer sam konstantno mucala i bila odsutna u svojim mislima.

Sebe sam par puta uhvatila kako razmisljam o Daehwi-u ma sta par puta sve vreme sam o njemu razmisljala.

NAPOKON KUCI!!!

Aufff naporan dan danas.Bacila sam se na krevet i razmisljala da li sam trebala da ga odbijem mozda sam mu trebala dati priliku mozda je drugaciji od njih,mozda.

Provela sam celu noc gledajuci one indijance po sumi koji prave sve one kuce i bazene.😂

Zato sam u skoli bila potpuno umorna i neispavana, tokom nastave sam par puta i zaspala.Pritom sam bila i gladna.

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Sta reci koju posluku porati, kome?
-HAHAHAHHA, okej dovoljno je.

Uglavnom napokon da izbacim prvi deo bilo mi je jako tesko da napisem i zbog skole i obaveza.Nadam se da ce da vam se svidi.

Poyy layla<333

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

you will be mineWhere stories live. Discover now