De ce să iubim femeile?
Măcar odată în viața, v-ați gândit de ce? De ce să porți în suflet necondiționat sentimente de admirație, înțelegere sau chiar iubire pentru orice ființă vie din jurul tău. Merită să-ți distosrsionezi realitatea să-ți complici existența să trăiești după un ghid sentimental departe de înțelegerea ta doar pentru a face o persoană să se simtă iubită?
Omul în complexitatea sa atât spirituală cât și intelectuală poate să dezvolte sute de sentimente pentru a se autoproteja într-o societate viscerantă ce mușcă din noi zilnic.Atunci întreb încă odată de ce să iubim femeile? Vă spun eu de ce.... Aceste ființe sunt minunate și răzbunătoare, minunate și fățarnice, nesincere de multe ori, indirecte, neînțelese, reci, profitoare, fără scrupule dar ele femeiile cu toate astea sunt cele mai bune, înțelepte, inteligente, frumoase, de neînlocuit și demne de a fi adorate creații divine.
Femeia este cea mai de preț creație a Lui Dumnezeu, este lumina și întunericul, speranța și dorința, ardoarea și pasiunea viața și moartea fără ele nu am exista și doar știind că în viața ta există o femeie pe care o iubești sau tinzi să faci asta ai motivația dimineață de dimineață să fi un om perfect după propriile standarde, îți e frică să nu o dezamăgești. Teama cea mai mare a unui bărbat nu este moartea, nerealizarea financiară sau complexele de origine sexuală ci de departe este reprezentată de frica inexplicabilă da ați dezamăgii mama, sora, iubita.
Trebuie sa le iubim fiindcă prin intermediul lor suntem compleți, zâmbim sincer și trăim cu adevărat, niciodata nu o să-ți bată inima mai tare decât la prima întâlnire, niciodată nu o să ai stări de anxietate și nervozitate și nu o să tremuri și transpiri mai mult decât prima dată când vei fi lângă o domnișoară în pat... e clar ele fac ce vor cu noi și din noi dar ne place, vă place le place asta e viața în esență să te folosești de propriile calități pentru a exploata defectele partenerului sau a le completa sau a le iubi...cea mai frumoasă poveste de dragoste începe atunci când prima dată îi adori neajunsrile și defectele și abia apoi începi să îl iubiești pe el.
Femeile trebuie iubite deoarece ne sunt superioare... au fost create să facă greșeli să gândească calculat și în perspectivă, să se joace cu mintea bărbațiilor, să dorească a fi independente să râdă de timiditatea, frica sau nesiguranța noastră, dar sunt sculptate de divinitate într-o manieră așa gentilă încât nu te poți supăra pe ele, le îmbrățișezi caracterul complex, încerci să le descifrezi și ajungi de pe picioarele tale la picioarele lor... simplu ne cuceresc trupurile, mințiile, existența, viața, dorințele, viziunile, planurile, bătăile inimii ele sunt totul iar noi nimic fără ele.
De ce ne sunt superioare? Deoarce gândesc nu doar sexual ci și cerebral...dacă noi avem un fel rudimentar, neandărtalian și imatur de a rezolva situațiile adică prin sex, cum, când, cât și unde se poate, ele pot să se transfigureze să fie pe culmile extazului sexual, să țipe în sinea lor se pot abține și chiar îți dau senzația de autocontrol extraordinar în timp ce tu numai nimerești nasturii de la cămașa de nerăbdare, îți tremură mâna de incitare și sfârșești prin ați rupe hainele de pe tine și o faci degeaba.
Noi dacă nu primim ce vrem devenim irascibili, agresivi verbal și chiar fizic, chiar ne strică și cheful și ziua... ele în schimb acceptă calme refuzul, ulterior făcându-te să regreți enorm asta... au un talent e o artă cred dacă refuzi o femeie e ca și cum îi spui Sfântului Petru că dacă tot ai ajuns în Rai tu vrei un loc mai la umbră... acceptă ce ți se oferă că ele se joacă apoi iar cel mai periculos joc din lume e cel în care mintea ta ca bărbat e dominată și subjugată de femeie.
Noi trecem prin maxime dureri atunci când suntem împușcați sau bătuți sau avem grave accidente..dar pe unii îi trec zece mi de ape când merg la dentist sau donează sânge, poți merge la război dar nu ți-ai trage un dinte. Suntem slabi în fața durerii, ne domină ne înspăimântă ne transformă și demasculinizează, ele țin 9 luni un copil în pântec, au travaliu, nasc, cresc un copil astea sunt niște dureri fizice insuportabile pe care ele le îmbrățișează cu putere și dorință deoarece nu se tem de nimic..doar de propriul ego și propriile decizii proaste în viață. Femeia cu cei mai mulți copii născuți pe cale naturală are în acest moment 69 de copii... să treci de 69 de ori prin iad ca mai apoi să privești raiul în ochi, eu, tu, noi n-am putea.
Există egalitate între sexe și în societate, la locul de muncă în cadrul familiei, în grupul de prieteni oriunde, numai există sexul tare și sexul frumos, ne contrabalansăm de la același nivel cu ambiții diferite și realizări diferite. De ce iubim femeile ? Fiindcă ele înseamnă totul ele reprezintă și viața și moartea și iubirea și ura și lacrimile și fericirea, visezi cum le săruți, strângi în brațe, cum le mângâi și atingi cum te joci cu părul lor cum le lingi pe gât sau le privești în ochii... suntem slabi la gândurile astea le visezi cu ochii deschiși sau abia aștepți noaptea să fi în patul tău dorindu-ți să stea încolăcite după piciorul tău doar în bikini, să îți respire excitant spre față, se te zgârie pe spate să te facă să transpiri și să le dorești....suntem la mâna lor de-aia ne sunt superioare.
Eu zic să le iubim să le adorăm să trecem peste greșelile pe care uneori le fac deoarce ochii i-am deschis și ochii îi închidem datorită femeilor. Nu ne-au născut din greșală ci din iubire și dorință așa că cine suntem noi să nu le oferim ceea ce merită. Dacă suntem bărbați le venerăm dacă vă pensați, epilați vă arătați gleznuțele, gesticulați, aveți voce subțire sau fumați țigări slim vă iubim și pe voi dar preferăm femeile adevărate eu unul nu aș putea trăii fără ele nu știu voi.
Gândiți-vă dacă îl întrebați pe tată sau pe bunic să vă povestească ceva frumos din tinerețe 100% povestea va începe cu fiule sau nepoate dar mereu se va termina cu am iubit-o mult să ști, din tot sufletul. Anumite studii relevă faptul că femeile au cu 11% mai mulți neuroni decât noi, fapt ce le stimulează o mai bună empatie și înțelegere a altor persoane. Deasemenea ele au 4 conuri în ochii, bărbații având doar 3 de aici faptul că ele sunt capabile să deducă până la câteva milioane de culori în plus față de noi, care în cele mai bune zile cunoaștem 15-20 de nuanțe.
Deci sunt și mai empatice și sentimentale, sunt mai artiste și umane mai bune și inteligente, sunt frumoase, minuni ale Lui Dumnezeu de-asta le iubim fiindcă ele sunt viața noastră și murim spre a trăii pentru ele și respirăm pentru a le face fericite...altfel n-are rost, altfel n-avem rost. De ce iubim femeile? Fiindcă sunt femei și atât. Vă provoc să trăiți fără ele nimeni n-a reușit.
YOU ARE READING
De ce iubim femeile?
RandomIubiți femeile fiindcă sunt minunate și sunt demența și viața noastră, lacrimile și zâmbetele, zilele și nopțiile noastre. Ele sunt totul.