Sabaha kadar yaşadığımı unutmamıştım hiç beklemediğim bir anda, nasıl ya bir dakika bu cesareti nereden buldu o nasıl bunu yapar. Ben bunları düşünürken kapı çaldı açtım merveydi gelen
-"Hoşgeldin Merve"
-"Hoşbuldum"
-"Nasılsın ben böyle olduğunu bilmiyordum"
-"Ne olmuş ki? Bak sana ne diycem dün ali aradı Özür diledi resmen ayağıma kapanıcaktı ben sana demedim biz biraz dargınlık boş bir şey yüzünden ben bana yeni telefon al dedim hayır ne gerek var dedi bende küstüm işte Özür diledi dedik ben denedim senden başkasına dokunamıyorum bile dedi ay çok hoşuma gitti nasıl döndü ya"
-"Ne? nasıl? ama..."
-"Ya boşver ne yapıyım affediyimmi sence hı?
-" Hayı.. Hayır affetme bence şerefsizin teki boşver "
-" Sen benim nasıl sevdiğimi bilmiyorsun affedicem hadi by by tatlım"
Bu neydi kime inanıcaktım ikisinide iki haftadır tanıyordum kim yalan söylüyordu kim...
Kapı çaldı açtım ali gelmiş
-"Hoşgeldin iz Ali bey buyurun"
-"Ali bey derken aşkım"
-"Asıl aşkım derken ali bey"
-"Ya ne oluyo aşkım ne oluyo dün kaçıp gittin bugün de bey olduk öylemi"
-"Sana birşey sorucam doğru söyle siz neden ayrıldınız hatta ayrıldınızmı?
-" Dediğim gibi ayrıldık aşkım niye? "
-" pişmanmısın? "
-" Hayır! Hiç pişman değilim! Neden soruyorsun bunları beni delirtmek için i neden neden???
-"Tamam ben çıkıcam ama senn"
-"Çıkmıycaksın buraya gel dün kaçtin ama bugün kaçamazsın tatlım"
-"ne diyorsun ya salak"
-"Şaka şaka 😂😂nasılda korktu canım"
-"Böyle şaka mı olur lan yeter Ban canım manım deme ayrılıyorum"
-"İyi seni şikayet etsem bir iki sene yatarsın hı bide kanıt bulsam üç dört yıl üf gençliğin gider."
-"Hayır ne saçmalıyorsun sen arkadaşımamı insanıyım sana mı? Git düşüncem yarın kararımı açıklarım şimdi sinirliyim noluur git!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
=UÇURUM.=
RomanceSevdiğine bir türlü kavuşamayan ve hep kendini seven biri tarafından takip edilen bir kızın hikayesi iyi okumalar.