Elrabolva

522 9 5
                                    

Léptem volna ki a pokol -mai köznyelven az iskola kapuján- mikor legjobb barátnőm Sophie állta el az utam.
-Jössz ma városba? Kicsit összeverődünk a skacokkal. bámult rám hatalmas őzike szemeivel.
-Nem valószínű. húztam el a szám.
-Hát jó. De ha meggondolnád magad tudod hol találsz minket. kacsintott rám és megölelt.
-Rendben. simogattam meg a hátát.
Miután elbúcsúztunk elindultam haza. Számomra a második pokolba. Amióta az eszem tudom nem volt rózsás életem. A szüleim drog és alkohol függők. Állítólag amikor anyám velem volt terhes ugyanúgy ivott rám,csak a droggal állt le. Minden egyes mozzanatomért kikaptam. Legtöbbször ok nélkül. Csak reménykedni tudok hogy nincsenek otthon,és ma megúszom a veréseket. Már egy ideje úton vagyok,lassan az utcánkba érek,mikor érzem hogy valaki követ. Hátra néztem de semmi. Csak egy öregasszony sétáltatja a csivaváját. Nem néztem a lábam elé,és neki mentem valaminek. Inkább valakinek. Egy kemény mellkasnak.
-Meg vagy. és a számhoz szorított egy kloroformos rongyot. A szemem sarkából làttam hogy a néni előveszi a telefonját,és remegő kezekkel tárcsázni akarja a rendőröket,mikor valaki mögé lép,és leüti. Amint ezt megláttam,ilyedtemben szívtam egy hatalmasat. Ezzel be engedve az altatógázt a tüdőmbe. Pillanatokon belül hatott. Mint egy kidőlt zsák,hullottam a karjaiba. De még utoljára magamba véstem ezeket a szép kék szemeket.

•Andy szemszöge•

-Ash. Hagyd a nyanyát és gyere. szóltam rá az emberemre. Ugyanis az öregasszonyt nézte hogy él-e még. Csak nem ütött akkoràt.
-De..de szegény néni. mutogatott az öregre.
-Jézusom haver gyere már! mondta CC szemforgatva,és megfogta Ash karját,aztán belökte a kocsiba. Betettem mellé a lányt. Én is beültem és elindultunk.
-Biztos hogy jó ötlet? szólalt meg az eddig kussban levő Jake.
-Mi? néztem rá a visszapillantóból.
-Elrabolni Blackék lányát. Még akkoris ha ők kérték. Nem lehetett volna csupán csak megegyezni egy összegben és valahány gramm drogban? Miért kellett ehhez a lányukat is eladni? csattant fel Jake. Érzékeny az ilyenekre.
-Jake. Van fogalmad róla hogy bántak vele? Verték. Megalázták. Kiskorától fogva. Nem fogom nekik visszavinni. sziszegtem a fogaim közt.
-Hát jó. De én akkor is szemétségnek tartom hogy a függőségüket előtérbe helyezik a saját lányuknál. fordította el a fejét. Az út további része csendben telt. Hallgattam Alana szuszogását. Nem fogom hagyni hogy bárki is bántsa.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÁTKOZOTT MAFFIA VEZÉR (A.B FF)Where stories live. Discover now