🍒pilot🍒

87 13 7
                                    

02.04.2017

Merhaba sevgili günlük. Bu gün sınıfa çooook yakışıklı bir çocuk geldi, transfer öğrenci, dönemin sonlarındayız niye şimdi geliyor ne gerek var diye düşünüyordum ilk duyduğumda ama görünce işler değişti ehe 

Benim yanım boş olduğundan yanıma oturdu, çok yakışıklı olduğunu söyleyeyim tekrardan, sınıftaki herkesin beyaz tenli olmasının aksine onun esmer teni tüm dikkatleri üzerine çekiyordu adeta, oh sadece bu da değil mükemmel fiziği, güzel ve yakışıklı yüzü... Sanırım kızlar arasında büyük bir kapışma çıkacak ha ne dersin?

12.04.2017

Merhaba. Kaç gündür onun hakkında konuşuyorum farkındayım ama anlatacak pek bir şeyim yok. Neyse şimdi tekrar onunla ilgili konuşacağım kırılmıyorsun değil mi? Benimle oturduğu için yakınlaşmıştık biraz ama o ne yaptı? Bu gün gitti salak beyinsiz ikizimin yanına oturdu. Umarım o salak benim sevimli Junho'mu da kendine benzetmez. 

19.05.2017

Bu gün kavga çıktı, neymiş Junho onlara ters ters bakmışmış uğraşacak kişi mi bulamadınız cidden? Çocuk derse girer girmez başını kaldırmıyor sürekli sessiz sessiz takılıyor sırf yeni ve tüm kızlar onun peşinde diye kıskançlıktan yaptılar sanki anlamadık reziller. Yazık güzelim yüzünü ne hale getirdiler ve ben herkes gibi uzaktan seyrettim sadece, hiç bir şey yapamadım, aslında tam yanına gidecektim ama Yohan beni durdurup kendisi gitti. Ben ona da vuracaklar sanıyordum sonra bir baktım Yohan bir çırpıda yere fırlatmış çocuğu aferin dev salyangozuma sonunda bir işe yaradı. Sonra Junho'nun kalkmasına yardım edip revire götürdü kimseyi de içeri almadı gıcık ve ben de eve gelene kadar meraktan çatladım ama iyiymiş yani merak etme. 

24.05.2017

Yarın sınavımız var. Üçümüz yemek yerken Junho'ya sordum "seni çalıştırmamı ister misin?" diye, ama beni reddetti Yohan'ın çalıştırmasını istiyormuş beyefendi. Yani sonuçta ikizler olarak ikimizin de notları sınıftaki herkesten daha yüksek ama herhalde rahatsız olmamak için onunla çalışmak istiyor. Haha o bunu söylerken Yohan'ın suratını görmen lazımdı kaşığı ağzına götürürken şaşkınlıktan üzerine dökmüştü, diyorum işte salak bu ne var yani çocuk seninle çalışmak istiyor işte neyine şaşırıyorsun? Of ne yapacağım ben bu çocukla? Birazdan bize gelecek, hazırlanmam gerek ben sonra yazarım tekrar.

Selam:( Yine ben. Junho geldi. Biraz bir şeyler atıştırdıktan sonra Yohan'ın  odasına geçtiler. Ben de onlarla takılmak istemiştim ama beni kovdu odadan salak şey o yüzden mutsuzum biraz. Junho ikimizle de çok yakın hatta ilk benimle tanıştığı için en çok benimle yakın, yani sanırım çünkü en çok benimle takılıyor okulda, demek istediğim... Yohan'ın saçmalıklarına her ne kadar katlanamasam da üçümüz birlikteyken iyiyiz, ama o bunu fark etmiyor, sürekli beni ondan uzak tutmaya çalışıyor, anlayamıyorum. Kıskanıyorum sanırım, ikisini. 

31.05.2017

Bu gün son gün:( Junho tatilde burada olamayacakmış yani gelecek seneye kadar göremeyeceğim. O zamana kadar yazmayı bırakıyorum, özür dilerim.

29.12.2017

Merhabaaaa. Yeni yıl öncesi Junho ben ve Yohan tüm gün dışarıda gezmeye karar verdik, iki yakışıklı çocukla birlikte gezmek benim için bir onurdur sevgili günlük. ÇOK MUTLUYUUUM.

Yohan bir süreliğine ayrıldığında yan yana yürüdüğümüz için fırsatı kullanıp koluna girdim. Bir tepki vermedi ama olsun. Yohan gelince bile kolumu çekmedim, gözü sürekli kollarımıza kayıyordu bir şey diyemiyordu tabii sonra bir şey göstereceğim bahanesiyle çağırmıştı kısaca yine yapacağını yapmıştı, bekliyordum zaten kıskanç şey.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My brother is Junsexual ✰【JunHan】✰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin